Show simple item record

Proposal of Marketing Campaign of a product

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorŽďárská, Kristýnacs
dc.date.accessioned2019-06-14T11:43:44Z
dc.date.available2019-06-14T11:43:44Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationŽĎÁRSKÁ, K. Návrh marketingové kampaně produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other118228cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/177939
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout marketingovou kampaň pro uvedení nové liniové řady masek na vlasy Circle Chronicles od společnosti Davines na německý trh. V teoretické části je shrnuta problematika marketingu a komunikačního mixu. Analytická část obsahuje analýzu marketingového prostředí a aktuálního komunikačního mixu společnosti. Závěrečnou část tvoří návrhy marketingové kampaně pro propagaci nových produktů.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to propose a marketing campaign focusing on launching a new hair masks line series Circle Chronicles by Davines company on a German market. Theoretical part contains a summary of marketing problematics and communication mix. Analytical part deals with marketing environment analysis and current company´s communication mix. The final part is made of drafts of a marketing campaign for the promotion of new products.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.titleNávrh marketingové kampaně produktucs
dc.title.alternativeProposal of Marketing Campaign of a producten
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-07cs
dcterms.modified2019-06-17-10:20:42cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid118228en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 03:26:46en
sync.item.modts2020.03.31 21:23:14en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeBumberová, Veronikacs
dc.description.markDcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího: Jak byste realizovala aktivity v oblasti podpory prodeje uvedené v kap. 3.2.5 to nabídku vzorků v salónech a drogeriích? částečně zodpovězeno Otázky oponenta: Proč se některé z analýz vzathují pouze na německý trh a jiné pojednávají o jiných obsluhovaných trzích společnosti v kontextu řešeného problému? částečně zodpovězeno. Ing. et Ing. Pavel Juřica Ph.D. Čím je kampan pro německý trh odlišná od kampaní vedených v jiných státech? Čím se liší ta Vaše? částečně zodpovězeno Kdy se vrátí náklady 46 000 euro na kampaň, kdy se očekává návratnost? částečně odpovězeno Doc. Ing. František Bartes CsC. Jaké metody jste použila při analýze? částečně odpovězeno Co vidíme v cash flow? částečně odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record