• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu

Proposal of Marketing Communication of Internet shop

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.901Mb)
review_118231.html (8.476Kb)
Author
Famfulíková, Lucie
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Bisová, Eva
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci internetového obchodu, který se zabývá prodejem skleníků a pařenišť, jehož provozovatelem je zemědělské družstvo. V první části práce jsou popsána teoretická východiska na základě odborné literatury. Dále je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace e-shopu. Na základě provedené analýzy jsou navržena možná opatření, s cílem zlepšit marketingovou komunikaci se zákazníky, získat nové zákazníky a zvýšit povědomí o existenci družstva.
 
The diploma thesis deal with the marketing communication of online shopping specializing in greenhouses and seedbeds sales which is operated by the agricultural cooperative. The first part of the paper focuses on theoretical aspects based on professional literature sources. In addition, an analysis of the current situation of e-shop communication is carried out. On the bases of the analysis, possible measures are proposed with the aim of improving marketing communication with customers, gaining new customers and to raise the awareness of the existence of agricultural cooperative.
 
Keywords
marketingová komunikace, sociální sítě, internet, e-shop, skleník, zákazník, marketing communication, social networks, internet, e-shop, greenhouse, customer
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-07
Process of defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno prof. Rejnuš: jak zohledníte do cen draší úroveň produktů? Dále nezvýší se vám náklady i náklady na poštovné či jiné distribuční náklady? odpovězeno doc. Chlebovský: z jakých vstupních dat jste vycházela při ekonomickém hodnocení? odpovězeno Ing. Mihalisko: Jakou očekáváte kvalifikaci zaměstnance ve vašem podniku? RNDr. Chvátalová: z jakých dat jste identifikovala elementy ve SWOT analýze? Jakých jste využila metod?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177941
Source
FAMFULÍKOVÁ, L. Návrh na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV