• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení

Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.418Mb)
review_118235.html (8.529Kb)
Author
Vencálková, Eva
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Chlebovský, Vít
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků s nabízenými balíkovými službami státního podniku Česká pošta, s. p. ve městě Žďár nad Sázavou. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V další části je popsána analýza podniku a současná situace podniku pomocí vnějšího a vnitřního prostředí. Součástí analytické práce je také dotazníkové šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků analýz jsou v poslední části práce navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků s nabídkou balíkových služeb podniku.
 
This diploma thesis deals with the issue of customer's satisfaction with the offered package services of the Czech post, s. p. in the town Žďár nad Sázavou. The thesis is divided into three main parts. The first part of the thesis is focused on a theoretical basis. The second part is analytical and is focused on current state of the company and its evaluation through external and internal environment analysis. Analytical part contains also questionnaire survey and SWOT analysis. Based on the results of the analysis, recommendations are proposed in the last part of this thesis, it should increase customer satisfaction with the offer of package services of the Czech post, s. p.
 
Keywords
zákazník, marketingový mix, dotazníkové šetření, SWOT analýza, spokojenost zákazníků, customer, marketing mix, questionnaire survey, SWOT analysis, customer satisfaction
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D. (místopředseda) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-06
Process of defence
Otázky vedoucího - Odpovězeno Otázky oponenta - Odpovězeno Otázky komise: Ing. David Schüller, Ph.D. Jak jste došla k 8 faktorům spokojenosti a jak jste zvolila otázky v dotazníku? Odpovězeno Ing. Nina Bočková, Ph.D. Jak jste kalkulova mzdu na pracovníky (brigádníky) v období vánoc? Odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177942
Source
VENCÁLKOVÁ, E. Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV