• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení

Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (1.418Mb)
review_118235.html (8.529Kb)
Autor
Vencálková, Eva
Vedoucí práce
Kaňovská, Lucie
Oponent
Chlebovský, Vít
Klasifikace
B
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků s nabízenými balíkovými službami státního podniku Česká pošta, s. p. ve městě Žďár nad Sázavou. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V další části je popsána analýza podniku a současná situace podniku pomocí vnějšího a vnitřního prostředí. Součástí analytické práce je také dotazníkové šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků analýz jsou v poslední části práce navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků s nabídkou balíkových služeb podniku.
 
This diploma thesis deals with the issue of customer's satisfaction with the offered package services of the Czech post, s. p. in the town Žďár nad Sázavou. The thesis is divided into three main parts. The first part of the thesis is focused on a theoretical basis. The second part is analytical and is focused on current state of the company and its evaluation through external and internal environment analysis. Analytical part contains also questionnaire survey and SWOT analysis. Based on the results of the analysis, recommendations are proposed in the last part of this thesis, it should increase customer satisfaction with the offer of package services of the Czech post, s. p.
 
Klíčová slova
zákazník, marketingový mix, dotazníkové šetření, SWOT analýza, spokojenost zákazníků, customer, marketing mix, questionnaire survey, SWOT analysis, customer satisfaction
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D. (místopředseda) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2019-06-06
Průběh obhajoby
Otázky vedoucího - Odpovězeno Otázky oponenta - Odpovězeno Otázky komise: Ing. David Schüller, Ph.D. Jak jste došla k 8 faktorům spokojenosti a jak jste zvolila otázky v dotazníku? Odpovězeno Ing. Nina Bočková, Ph.D. Jak jste kalkulova mzdu na pracovníky (brigádníky) v období vánoc? Odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/177942
Zdrojový dokument
VENCÁLKOVÁ, E. Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Kolekce
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV