• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti

Marketing Mix and its Connection to a Company Brand

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.025Mb)
review_118237.html (7.340Kb)
Author
Pešlová, Veronika
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Schüller, David
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá propojením marketingového mixu se značkou konkrétní společnosti, a to společnosti Notino, s.r.o. Dle teoretických poznatků a metodiky je provedena analýza trhu včetně marketingového mixu. Rovněž bude proveden marketingový průzkum ohledně vnímání značky zákazníkem. Na základě teoretické a analytické části jsou pro společnost stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky pomocí marketingového mixu.
 
The diploma thesis deals with the connection of the marketing mix with the brand of a company, namely Notino, s.r.o. According to theoretical knowledge and methodology, the market analysis, including the marketing mix, is carried out. There will also be a marketing survey on customer brand perception. On the basis of the theoretical and analytical part of the thesis, will be made a suggestion to support the brand development through the marketing mix.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, značka, strategické řízení značky, Marketing, marketing mix, brand, brand management
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Martin Janáček (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-05
Process of defence
Otázky vedoucího práce - Ing. Lucie Kaňovská, Ph. D. Konzultovala jste Vámi navržené návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci hodnotí?/ zodpovězeno Otázky oponenta práce - Ing. David Schuller, Ph. D. Který návrh považujete pro společnost Notino za nejdůležitější? /zodpovězeno Otázky členů komise: Ing. Martin Janáček - Představte si, že jste marketingová ředitelka firmy Notino. Do jakých vlastních návrhů řešení byste rozhodla investovat? Provedla byste průzkum kolik CRM systém stojí, jak funguje a co CRM systémy nabízí? /zodpovězeno; prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - Můžete mi říct, která část marketingového mixu nejvíce ovlivní značku společnosti? / zodpovězeno;
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177943
Source
PEŠLOVÁ, V. Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV