Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti
Marketing Mix and its Connection to a Company Brand
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Schüller, DavidGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá propojením marketingového mixu se značkou konkrétní společnosti, a to společnosti Notino, s.r.o. Dle teoretických poznatků a metodiky je provedena analýza trhu včetně marketingového mixu. Rovněž bude proveden marketingový průzkum ohledně vnímání značky zákazníkem. Na základě teoretické a analytické části jsou pro společnost stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky pomocí marketingového mixu. The diploma thesis deals with the connection of the marketing mix with the brand of a company, namely Notino, s.r.o. According to theoretical knowledge and methodology, the market analysis, including the marketing mix, is carried out. There will also be a marketing survey on customer brand perception. On the basis of the theoretical and analytical part of the thesis, will be made a suggestion to support the brand development through the marketing mix.
Keywords
Marketing, marketingový mix, značka, strategické řízení značky, Marketing, marketing mix, brand, brand managementLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Martin Janáček (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-05Process of defence
Otázky vedoucího práce - Ing. Lucie Kaňovská, Ph. D. Konzultovala jste Vámi navržené návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci hodnotí?/ zodpovězeno Otázky oponenta práce - Ing. David Schuller, Ph. D. Který návrh považujete pro společnost Notino za nejdůležitější? /zodpovězeno Otázky členů komise: Ing. Martin Janáček - Představte si, že jste marketingová ředitelka firmy Notino. Do jakých vlastních návrhů řešení byste rozhodla investovat? Provedla byste průzkum kolik CRM systém stojí, jak funguje a co CRM systémy nabízí? /zodpovězeno; prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - Můžete mi říct, která část marketingového mixu nejvíce ovlivní značku společnosti? / zodpovězeno;Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177943Source
PEŠLOVÁ, V. Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]