Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Proposal for Improving Marketing Mix
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Vičík, JakubGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na návrh zlepšení marketingového mixu společnosti Ivánek – Zeman v.o.s. Teoretická část obsahuje definice a pojmy související s tématem marketingu a marketingového mixu. Analytická část zahrnuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, popisuje současný stav marketingového mixu společnosti a zjištěné informace shrnuje ve SWOT analýze. Poslední část práce se věnuje vlastním návrhům řešení, které vycházejí ze zjištěných skutečností v analytické části. The diploma thesis focuses on the design of improving the marketing mix of Ivánek – Zeman v.o.s. The theoretical part contains definitions and concepts related to marketing and marketing mix. The analytical part includes analyzes of the external and internal environment, describes the current state of the company´s marketing mix and the discovered information is summarized in the SWOT analysis. The last part of the thesis deals with own suggestions, which are based on the established facts in the analytical part.
Keywords
Marketing, marketingový mix, služby, SWOT analýza, propagace, Marketing, marketing mix, services, SWOT analysis, promotionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Matúš Varjan, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-05Process of defence
Otázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Dr. Ptáček: Ve hrozbách SWOT je uvedena živelná událost - jak je řešena? - odpovězeno Dr. Varjan: Uvažovala jste v práci také současnou konkurenci a co myslíte pod pojmem "méně tradiční skupiny"? - odpovězeno Dr. Videcká: Jaké jsou provozní náklady na okrasnou zahradu? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177946Source
ZEMANOVÁ, P. Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]