• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti

Proposal for Improving Marketing Mix

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.287Mb)
review_118240.html (7.907Kb)
Author
Zemanová, Petra
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Vičík, Jakub
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na návrh zlepšení marketingového mixu společnosti Ivánek – Zeman v.o.s. Teoretická část obsahuje definice a pojmy související s tématem marketingu a marketingového mixu. Analytická část zahrnuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, popisuje současný stav marketingového mixu společnosti a zjištěné informace shrnuje ve SWOT analýze. Poslední část práce se věnuje vlastním návrhům řešení, které vycházejí ze zjištěných skutečností v analytické části.
 
The diploma thesis focuses on the design of improving the marketing mix of Ivánek – Zeman v.o.s. The theoretical part contains definitions and concepts related to marketing and marketing mix. The analytical part includes analyzes of the external and internal environment, describes the current state of the company´s marketing mix and the discovered information is summarized in the SWOT analysis. The last part of the thesis deals with own suggestions, which are based on the established facts in the analytical part.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, služby, SWOT analýza, propagace, Marketing, marketing mix, services, SWOT analysis, promotion
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Matúš Varjan, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-05
Process of defence
Otázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Dr. Ptáček: Ve hrozbách SWOT je uvedena živelná událost - jak je řešena? - odpovězeno Dr. Varjan: Uvažovala jste v práci také současnou konkurenci a co myslíte pod pojmem "méně tradiční skupiny"? - odpovězeno Dr. Videcká: Jaké jsou provozní náklady na okrasnou zahradu? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177946
Source
ZEMANOVÁ, P. Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV