• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix společnosti

Marketing Mix of a company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.511Mb)
review_118241.html (7.038Kb)
Author
Falta, Marek
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Ryba, Petr
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové mixu ve společnosti TOTEM BIKES, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá část se poté zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a analýzu současného marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků je poslední část věnovaná možným návrhům zlepšení marketingového mixu.
 
The master’s thesis focused on the design of marketing mix of the company TOTEM BIKES, s.r.o. The thesis is divided in to three parts. The first part is summarizes theoretical knowledge from marketing and marketing mix. The second part analysis the external and internal environment and current marketing mix of the company. Based on the result from analytical part the last part is dedicated to suggestions for improvement of marketing mix of the company.
 
Keywords
marketingový mix, marketing, produkt, cena, propagace, distribuce, swot analýza, marketing mix, marketing, product, price, promotion, distribution, swot analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Martin Janáček (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-05
Process of defence
Otázky vedoucího práce (Ing. Lucie Kaňovská, Ph. D.) Konzultoval jste navržené návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají? / zodpovězeno vyčerpávajícím způsobem Otázky oponenta práce (Ing. Petr Ryba) Co považujete za největší hrozbu na trhu elektrokol? /zodpovězeno vyčerpávajícím způsobem Otázky členů komise Ing. Martin Janáček - Jakým způsobem bylo prováděno dotazníkové šetření? / zodpovězeno Ing. Martin Janáček - Zaměřoval jste se na měření výkonnosti jednotlivých opatření? / zodpovězeno Hrozny legislativy elektrokol? / zodpovězeno Ing. Michal Karas, Ph. D. - V rámci fin. zhodocení, uvažoval jste i tom, že zavedení návrhu vyvolá i další než jen marketingové náklady? /zodpovězeno prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - Zodpovězte ohledně DP informace ohledně distribuce produktu? /zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177947
Source
FALTA, M. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV