Identifikace a hodnocení preferencí zákazníků u vybraného produktu
Identification and evaluation of customer preferences for selected product

Autor
Vedoucí práce
Chlebovský, VítOponent
Hurta, JakubKlasifikace
CAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Zjištění preferencí zákazníků při rozhodování o koupi traktoru ve výkonové kategorii 201-300 koňských sil. Vlastnosti budou zjištěny pomocí dotazníkového šetření, následně budou použity v QFD metodě, kde bude provedeno srovnání hlavních konkurentů na daném tržním segmentu. Do hodnocení traktorů dále bude zanesen také hlas zákazníka, konkrétně pomocí KANO modelu, kde se budou zjištěné vlastnosti posuzovat. Právě využití KANO modelu bude druhým výzkumem použitým v této práci. Závěrem je sestavení optimální struktury traktoru, která odpovídá přáním zákazníka. Finding customer preferences when deciding about buying a tractor in the 201-300 horsepower category. Attributes will be gained through questionnaire survey, and will be used in the QFD method, where there will also be comparison of major competitors in a given market segment. The evaluation of tractors will also include the voice of the customer, gained from KANO model. KANO model will be second survey that will be used in this thesis. The conclusion is to build an ideal tractor structure that matches the customer's wishes.
Klíčová slova
QFD metoda, zemědělská technika, zákaznické preference, KANO model, databáze registrací traktorů, QFD method, agriculture machinery, customer preferences, KANO model, tractor registration databaseJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuSložení komise
doc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Baťka (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2019-06-06Průběh obhajoby
otázky vedoucího - odpovězeno otázky oponenta - odpovězeno doc. Meluzín - Proč Vám v práci chybí ekonomické vyhodnocení Vašich návrhů? - odpovězeno Ing. Baťka - Jak jsou Vaše závěry realizovatelné v praxi? - odpovězeno Mgr. Novotná - Jak chápete pojem "trend"? Je možné určit trend pouze ze tří čísel? - odpovězenoVýsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/177967Zdrojový dokument
TŮMA, M. Identifikace a hodnocení preferencí zákazníků u vybraného produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Kolekce
- 2019 [349]