Show simple item record

Application of CRM for Strengthening Competitive Position of Chosen Company

dc.contributor.advisorChlebovský, Vítcs
dc.contributor.authorVašková, Helenacs
dc.date.accessioned2019-06-14T11:43:50Z
dc.date.available2019-06-14T11:43:50Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationVAŠKOVÁ, H. Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other118978cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/177972
dc.description.abstractŘízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. Cílem práce je analýza stávající úrovně řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti a návrh opatření vedoucích k jejímu zlepšení.cs
dc.description.abstractCustomer relationship is the theme across all segments. Its importance consists especially in building long-term relationships with customers. This master‘s thesis deals with customer relationship management using information system. The aim of the thesis is to analyse current CRM level in chosen company and to give the improvement proposals.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectřízení vztahu se zákazníkemcs
dc.subjectdatabáze zákazníkůcs
dc.subjectinformační systém pro podporu CRMcs
dc.subjectCRMen
dc.subjectcustomer relationship managementen
dc.subjectdatabase of customersen
dc.subjectCRM systemen
dc.titleVyužití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnostics
dc.title.alternativeApplication of CRM for Strengthening Competitive Position of Chosen Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-06cs
dcterms.modified2019-06-17-10:19:53cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid118978en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 23:21:39en
sync.item.modts2020.03.31 18:44:24en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeBarboříková, Irenacs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Baťka (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího - odpovězeno otázky oponenta - odpovězeno doc. Meluzín - Jak jste spočítala náklady na realizaci, například na vyhodnocení oslovení zákazníků a kampaní? - odpovězeno doc. Meluzín - Kde uvádíte sociální a zdravotní pojištění, které odvádí zaměstnavatel za zaměstnance? - odpovězeno Ing. Baťka - Je rozumné vyvíjet vlastní informační systém? - odpovězeno Ing. Baťka - Na co jste použila metodu ABC a proč jste ji použila? - odpovězeno Ing. Juřica - Jaká je stávající úroveň řízení vztahů se zákazníky a jak jste ji zlepšila? - odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record