• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová strategie vybrané společnosti

Marketing Strategy of the Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.277Mb)
review_118979.html (7.673Kb)
Author
Guštafíková, Michaela
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Choleva, Michal
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Táto diplomová práca sa zameriava na vypracovanie návrhu marketingovej stratégie a odporúčaní pre spoločnosť Petit Press, a.s., ktorá vlastní zľavový agregátor Zľavy.sme.sk.. Prvá časť práce popisuje jednotlivé ciele práce. Druhá kapitola sa zameriava na teoretické východiská práce, ktoré sú potrebné pre lepšie pochopenie tejto problematiky. Tretia kapitola práce je zameraná na aplikáciu týchto poznatkov pri analýze marketingového mixu a prostredia, v ktorom agregátor pôsobí, zároveň popisuje aj marketingový výskum realizovaný medzi zákazníkmi agregátora. Na základe zistených údajov a skutočností sú v poslednej kapitole práce predstavené konkrétne návrhy na úpravu a zlepšení marketingovej stratégie agregátora SME.
 
This master‘s thesis is focused on drafting a marketing strategy proposal and recommendation for Petit Press, a.s., which owns a discount aggregator Zľavy.sme.sk. The first part of the thesis describes the individual aims of the work. The second chapter focuses on the theoretical background of the work that is needed to better understand this issue. The third chapter is focused on the application of this knowledge in the analysis of the marketing mix and the environment in which the aggregator operates, and also describes the marketing research realized among customers of the aggregator. Based on the data and facts, the last chapter of the thesis presents specific proposals for adjusting and improving the marketing strategy of aggregator SME.
 
Keywords
Marketing, zľavy, agregátor, marketingová stratégia, propagácia, príspevky na rekreáciu, Marketing, discounts, aggregator, marketing strategy, promotion, allowance for recreation
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Mgr. Stanislav Nisler (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of defence
2019-06-05
Process of defence
otázka vedoucího - odpovězeno otázka oponenta - odpovězeno doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - Na slevovém kanálu (agregátu) jsou slevy až podezřelé. Uvažovali jste o zavedení věrnostních programů pro stálé klienty? - odpovězeno Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA - Jaké je přesné legislativní vymezení příspěvku zaměstnavatele na rekreaci pro zaměstnance na Slovensku? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177973
Source
GUŠTAFÍKOVÁ, M. Marketingová strategie vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV