Marketingová strategie vybrané společnosti
Marketing Strategy of the Selected Company
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Choleva, MichalGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Táto diplomová práca sa zameriava na vypracovanie návrhu marketingovej stratégie a odporúčaní pre spoločnosť Petit Press, a.s., ktorá vlastní zľavový agregátor Zľavy.sme.sk.. Prvá časť práce popisuje jednotlivé ciele práce. Druhá kapitola sa zameriava na teoretické východiská práce, ktoré sú potrebné pre lepšie pochopenie tejto problematiky. Tretia kapitola práce je zameraná na aplikáciu týchto poznatkov pri analýze marketingového mixu a prostredia, v ktorom agregátor pôsobí, zároveň popisuje aj marketingový výskum realizovaný medzi zákazníkmi agregátora. Na základe zistených údajov a skutočností sú v poslednej kapitole práce predstavené konkrétne návrhy na úpravu a zlepšení marketingovej stratégie agregátora SME. This master‘s thesis is focused on drafting a marketing strategy proposal and recommendation for Petit Press, a.s., which owns a discount aggregator Zľavy.sme.sk. The first part of the thesis describes the individual aims of the work. The second chapter focuses on the theoretical background of the work that is needed to better understand this issue. The third chapter is focused on the application of this knowledge in the analysis of the marketing mix and the environment in which the aggregator operates, and also describes the marketing research realized among customers of the aggregator. Based on the data and facts, the last chapter of the thesis presents specific proposals for adjusting and improving the marketing strategy of aggregator SME.
Keywords
Marketing, zľavy, agregátor, marketingová stratégia, propagácia, príspevky na rekreáciu, Marketing, discounts, aggregator, marketing strategy, promotion, allowance for recreationLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Mgr. Stanislav Nisler (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)Date of defence
2019-06-05Process of defence
otázka vedoucího - odpovězeno otázka oponenta - odpovězeno doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - Na slevovém kanálu (agregátu) jsou slevy až podezřelé. Uvažovali jste o zavedení věrnostních programů pro stálé klienty? - odpovězeno Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA - Jaké je přesné legislativní vymezení příspěvku zaměstnavatele na rekreaci pro zaměstnance na Slovensku? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177973Source
GUŠTAFÍKOVÁ, M. Marketingová strategie vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]