Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Draft measures to reduce customer complaints
Author
Advisor
Tyráček,, PetrReferee
Strnad, VlastimilGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zákaznických reklamací předních světlometů ve firmě Automotive Lighting s. r. o. Cílem je zanalyzovat stav zákaznických reklamací za rok 2018 a pomocí Paretovy analýzy vyhodnotit největší zdroj neshod z pohledu typu reklamace. Práce se zaměřuje na řešení jednoho konkrétního typu reklamace. Klíčovou součástí práce je také zpracování procesní analýzy, vyhodnocení příčin vzniku reklamace a návrh nápravných opatření, která by daný problém eliminovala. Závěr práce obsahuje zhodnocení navržených nápravných opatření, a to i z ekonomického hlediska. This diploma thesis deals with customer complaints of headlamps in Automotive Lighting s.r.o. The goal is to analyze the state of customer complaints for 2018 and to evaluate the biggest source of nonconformities in terms of the type of complaint based on Pareto analysis. The thesis focuses on solution of one particular type of complaint. The key part of the thesis is also the processing of the process analysis, the evaluation of the causes of the complaint and the draft of corrective measures that would eliminate the problem. The conclusion of the thesis contains evaluation of the proposed corrective measures, including from the economic point of view.
Keywords
Kvalita, reklamace, proces, řízení kvality, analýza, světlomet, příčina, Paretova analýza, procesní analýza, nápravné opatření, montážní linka, Ishikawa diagram., Quality, complaint, process, quality control, analysis, headlight, cause, Pareto analysis, process analysis, corrective measure, assembly line, Ishikawa diagram.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D. (místopředseda) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-06Process of defence
Otázky vedoucího - Odpovězeno Otázky oponenta - Odpovězeno Otázky komise: prof.Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA Objasněte podstatu vady "Otisk prstů". OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/177993Source
CHARVÁTOVÁ, P. Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]