• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku

Proposal of Communication Mix in the Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.370Mb)
review_119684.html (6.949Kb)
Author
Kotková, Kristýna
Advisor
Milichovský, František
Referee
Hornungová, Jana
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu nejmenované banky a navržením doporučení pro jeho zlepšení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů a poznatků souvisejících nejen s marketingovou komunikací, ale s marketingem obecně. V analytické části je zhodnocena současná situace marketingové komunikace vybraného podniku. V poslední části diplomové práce jsou na základě poznatků získaných z analytické části vytvořeny návrhy pro doplnění stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu včetně jejich přínosů a ekonomického zhodnocení.
 
The thesis is focused on the analysis of the current communication mix of selected product of the unnamed bank and suggesting of recommendations for its improvement. The theoretical part contains the explanation of terms and knowledge relating not only to the marketing communication, but to the marketing in general. In the analytical part is evaluated the current situation of the marketing communication of the selected company. In the last part of the thesis, based on the knowledge gained from the analytical part, are created proposals for the completing of the current communication mix of the selected product including their benefits and cost evaluation.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, nástroje marketingové komunikace, banka, SWOT analýza, PESTE analýza, marketing, marketing mix, marketing communication, bank, SWOT analysis, PESTE analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-10
Process of defence
Otázky oponenta: Jaké jsou náklady na samotnou tvorbu spotu? Jak tuto skutečnost zohledníte? odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Proč jste v práci nepoužila relevantní analýzy k produktu jakými je např. BCG? odpovězeno s výhradami Ing. Jan Pěta, Ph.D. Počítáte náklady návrhů, máte někde ohodnocené finančně přínosy, jestli se ta televizní reklama vyplatí? částečně odpovězeno Myslíte banku na českém trhu, nebo s českým majitelem? odpovězeno V kolika vozidlech MHD plánujete reklamu vzhledem v navrhovanému rozsahu reklamu? částečně odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178026
Source
KOTKOVÁ, K. Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV