Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Proposal of Communication Mix in the Selected Company
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Hornungová, JanaGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu nejmenované banky a navržením doporučení pro jeho zlepšení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů a poznatků souvisejících nejen s marketingovou komunikací, ale s marketingem obecně. V analytické části je zhodnocena současná situace marketingové komunikace vybraného podniku. V poslední části diplomové práce jsou na základě poznatků získaných z analytické části vytvořeny návrhy pro doplnění stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu včetně jejich přínosů a ekonomického zhodnocení. The thesis is focused on the analysis of the current communication mix of selected product of the unnamed bank and suggesting of recommendations for its improvement. The theoretical part contains the explanation of terms and knowledge relating not only to the marketing communication, but to the marketing in general. In the analytical part is evaluated the current situation of the marketing communication of the selected company. In the last part of the thesis, based on the knowledge gained from the analytical part, are created proposals for the completing of the current communication mix of the selected product including their benefits and cost evaluation.
Keywords
marketing, marketingový mix, nástroje marketingové komunikace, banka, SWOT analýza, PESTE analýza, marketing, marketing mix, marketing communication, bank, SWOT analysis, PESTE analysisLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-10Process of defence
Otázky oponenta: Jaké jsou náklady na samotnou tvorbu spotu? Jak tuto skutečnost zohledníte? odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Proč jste v práci nepoužila relevantní analýzy k produktu jakými je např. BCG? odpovězeno s výhradami Ing. Jan Pěta, Ph.D. Počítáte náklady návrhů, máte někde ohodnocené finančně přínosy, jestli se ta televizní reklama vyplatí? částečně odpovězeno Myslíte banku na českém trhu, nebo s českým majitelem? odpovězeno V kolika vozidlech MHD plánujete reklamu vzhledem v navrhovanému rozsahu reklamu? částečně odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178026Source
KOTKOVÁ, K. Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]