Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Proposal of the Communication Mix of the Selected Company
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Svoboda, LucieGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Language
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-10Process of defence
otázky vedoucího: Co je důvodem pro zakoupení ojetého vozu Fiat Ducato pro foodtruck? odpovězeno Ing. Jan Pěta, Ph.D. Jaká bude efektivnost nákupu ojetého vozu Fiat Ducato, vysvětlete ekonomicky. Jaká bude návratnost vozu? odpovězeno s výhradami Počítáte s náklady na dopravní dostupnost auta na Náměstí Svobody? odpovězeno s výhradami Proč se zaměřujete na reklamu v MHD? odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Kterým z Vašich návrhů byly nápomocny analýzy SLEPT, 7S, Porterovy analýzy? odpovězeno s výhradami Jaký základní a výběrový soubor byl přesně osloven? Z čeho jste vycházel při stanovení počtu respondentů? odpovězeno s výhradami Ing. Roman Ptáček, Ph.D. Jak jste vyvodil číslo oslovených osob 5000 v inzerci měsíčníku Šalina a 5500 ve Zpravodaji městské části? odpovězeno s výhradamiResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178027Source
VOLČÍK, P. Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]