• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu vybraného podniku

Proposal of Communication Mix of the Selected company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.812Mb)
review_119725.html (11.57Kb)
Author
Navrátilová, Nikola
Advisor
Milichovský, František
Referee
Bumberová, Veronika
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje převážně na návrh komunikačního mixu vybraného podniku. Je rozdělena na tři hlavní části. První část je zaměřena na teoretická východiska k dané problematice, vymezuje základní definice a pojmy související s marketingem a marketingovou komunikací. Dále je zaměřena na charakteristiku vybraných analýz mikroprostředí a makroprostředí vybraného podniku, které jsou podstatné pro následující části diplomové práce. Druhá část je zaměřena na samotnou analýzu současné situace vybraného podniku a třetí část na návrh komunikačního mixu tak, aby byl v souladu se základními cíli podniku.
 
The thesis focuses mainly on the design of the communication mix of the selected company. It is divided into three main parts. The first part is focused on the theoretical basis for the given issue, defines basic definitions and terms related to marketing, marketing communications. It also focuses on the characteristics of selected analyses of the microenvironment and macroenvironment of the selected company, which are essential for the following parts of the diploma thesis. The second part is focused on the actual analysis of the current situation of the selected company and the third part on the actual design of the communication mix in order to comply with the basic objectives of the company.
 
Keywords
marketingová komunikace, marketing, komunikační mix, komunikace, marketing, marketing communication, communication mix, communication
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-10
Process of defence
otázky oponentky - odpovězeno Ing. Schüller - Je reálné, když při zavedení Instagramu uvádíte nulové náklady na tento komunikační kanál? - odpovězeno Ing. Schüller - Jak fungují PPC reklamy? Za co konkrétně podnik platí při tomto druhu reklamy? - odpovězeno Ing. Tesař - Proč je pro konkrétní podnik důležité provádět analýzu bistra z hlediska místa? Co přiláká zákazníky na okraj města, kde je bistro umístěno? - částečně odpovězeno Mgr. Novotná - Proč jste volila dotazník na webových stránkách? Proč nebyl dotazník distribuován v papírové podobě? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178040
Source
NAVRÁTILOVÁ, N. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV