Komunikační mix podniku
Proposal of Communication Mix
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Koudelková,, PetraGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práca sa zaoberá návrhom komunikačného mixu pre FLEA micropho-nes. Vysvetľuje dôležití pojmy a princípy, ktoré súvisia s aktuálnou problematikou marketingu. Potom je prevedená podrobná analýza súčasného stavu podniku a je vytvorený konkrétny návrh komunikačného mixu. The thesis deals with the design of communication mix for FLEA micropho-nes. It explains important terms and principles related to current marketing issues. Then there is a detailed analysis of the current state of the company and a concrete pro-posal of the communication mix is created.
Keywords
Komunikačný mix, marketingová komunikácia, návrh komunikačného mixu, SWOT analýza, Metóda 7S, Porterov model 5 hybných síl, Communication mix, marketing communication, design of communication mix, SWOT analysis, Method7S, Porter model of 5 driving forcesLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-10Process of defence
otázky vedoucího: Jaké jsou legislativní faktory působící na prodej mikrofonů v USA a Velké Británii? odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Můžete definovat přínos, kolik lidí bude osloveno během kampaně? Kdy se společnosti náklady vrátí? odpovězeno s výhradami Ing. Jan Pěta, Ph.D. FB a Instagram bude spravovat jedna osoba či více? Jak je možné, že na FB zaměstanec pracuje za poloviční hodinovou mzdu než na Instagramu? odpovězeno s výhradami Ing. Roman Ptáček, Ph.D. Kolik bylo osloveno zákazníků dané firmy a z jakého celkového počtu? odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178041Source
STOKLASOVÁ, A. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]