• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix podniku

Proposal of Communication Mix

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.326Mb)
review_119726.html (8.140Kb)
Author
Stoklasová, Adriana
Advisor
Milichovský, František
Referee
Koudelková,, Petra
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práca sa zaoberá návrhom komunikačného mixu pre FLEA micropho-nes. Vysvetľuje dôležití pojmy a princípy, ktoré súvisia s aktuálnou problematikou marketingu. Potom je prevedená podrobná analýza súčasného stavu podniku a je vytvorený konkrétny návrh komunikačného mixu.
 
The thesis deals with the design of communication mix for FLEA micropho-nes. It explains important terms and principles related to current marketing issues. Then there is a detailed analysis of the current state of the company and a concrete pro-posal of the communication mix is created.
 
Keywords
Komunikačný mix, marketingová komunikácia, návrh komunikačného mixu, SWOT analýza, Metóda 7S, Porterov model 5 hybných síl, Communication mix, marketing communication, design of communication mix, SWOT analysis, Method7S, Porter model of 5 driving forces
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-10
Process of defence
otázky vedoucího: Jaké jsou legislativní faktory působící na prodej mikrofonů v USA a Velké Británii? odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Můžete definovat přínos, kolik lidí bude osloveno během kampaně? Kdy se společnosti náklady vrátí? odpovězeno s výhradami Ing. Jan Pěta, Ph.D. FB a Instagram bude spravovat jedna osoba či více? Jak je možné, že na FB zaměstanec pracuje za poloviční hodinovou mzdu než na Instagramu? odpovězeno s výhradami Ing. Roman Ptáček, Ph.D. Kolik bylo osloveno zákazníků dané firmy a z jakého celkového počtu? odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178041
Source
STOKLASOVÁ, A. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV