Show simple item record

Proposal of Communication Mix

dc.contributor.advisorMilichovský, Františeksk
dc.contributor.authorStoklasová, Adrianask
dc.date.accessioned2019-06-14T11:44:44Z
dc.date.available2019-06-14T11:44:44Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationSTOKLASOVÁ, A. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other119726cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/178041
dc.description.abstractDiplomová práca sa zaoberá návrhom komunikačného mixu pre FLEA micropho-nes. Vysvetľuje dôležití pojmy a princípy, ktoré súvisia s aktuálnou problematikou marketingu. Potom je prevedená podrobná analýza súčasného stavu podniku a je vytvorený konkrétny návrh komunikačného mixu.sk
dc.description.abstractThe thesis deals with the design of communication mix for FLEA micropho-nes. It explains important terms and principles related to current marketing issues. Then there is a detailed analysis of the current state of the company and a concrete pro-posal of the communication mix is created.en
dc.language.isoskcs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectKomunikačný mixsk
dc.subjectmarketingová komunikáciask
dc.subjectnávrh komunikačného mixusk
dc.subjectSWOT analýzask
dc.subjectMetóda 7Ssk
dc.subjectPorterov model 5 hybných sílsk
dc.subjectCommunication mixen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectdesign of communication mixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectMethod7Sen
dc.subjectPorter model of 5 driving forcesen
dc.titleKomunikační mix podnikusk
dc.title.alternativeProposal of Communication Mixen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-10cs
dcterms.modified2019-06-17-10:20:41cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid119726en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 19:15:35en
sync.item.modts2020.03.31 15:19:06en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKoudelková,, Petrask
dc.description.markEcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího: Jaké jsou legislativní faktory působící na prodej mikrofonů v USA a Velké Británii? odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Můžete definovat přínos, kolik lidí bude osloveno během kampaně? Kdy se společnosti náklady vrátí? odpovězeno s výhradami Ing. Jan Pěta, Ph.D. FB a Instagram bude spravovat jedna osoba či více? Jak je možné, že na FB zaměstanec pracuje za poloviční hodinovou mzdu než na Instagramu? odpovězeno s výhradami Ing. Roman Ptáček, Ph.D. Kolik bylo osloveno zákazníků dané firmy a z jakého celkového počtu? odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykslovenština (Slovak)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record