• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix podniku

Proposal of Communication Mix

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.427Mb)
review_119728.html (6.778Kb)
Author
Gloza, Jiří
Advisor
Milichovský, František
Referee
Havlíček, Petr
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a vyhodnocením marketingové komunikace ve společnosti Data Daemon, s.r.o., jež se zabývá průmyslovou automatizací. V teoretické části jsou blíže popsány teoretická východiska práce týkající se dané problematiky marketingového výzkumu na trhu B2B. V analytické části jsou provedeny nezbytné analýzy pro návrh na vylepšení současného komunikačního mixu této společnosti. Návrhy na zlepšení komunikačního mixu jsou následně shrnuty ve třetí kapitole této diplomové práce.
 
This diploma thesis deals with the analysis and evaluation of marketing communication at Data Daemon, s.r.o., dealing with industrial automation. In the theoretical part are described the theoretical starting points of work on the given topic of marketing research on the B2B market. In the analytical part, the necessary analyzes are made to propose a new communication mix for this company. Suggestions for improving the communication mix are summarized in the third chapter of this diploma thesis.
 
Keywords
komunikační mix, marketing, Data Daemon, podpora prodeje, communication mix, marketing, Data Daemon, sales promotion
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-10
Process of defence
otázka vedoucího - odpovězeno Ing Schüller - V práci využíváte Porterovu analýzu 5 konkurenčních sil. Co hodnotí tato analýza a na co se využívá? - odpovězeno Ing Schüller - V práci navrhujete PPC reklamy. Nicméně návrh není příliš podrobný. Co jste opoměl při tomto návrhu? - odpovězeno Mgr. Novotná - Při vyhodnocení dotazníkového šetření využíváte grafické znázornění (koláčové grafy), bohužel zvolen nevhodný typ grafu k daným proměnným. Co by bylo vhodnější? - částečně odpovězeno Mgr. Novotná - Webové stránky firmy jsou statické či dynamické? Na základě čeho jste definoval náklady na aktualizaci a údržbu webu firmy? - odpovězeno doc. Zinecker - Připomínky k jazykové úpravě diplomové práce. Ing. Tesař - V práci uvádíte, že ve firmě převládá benevolentní autoritativní styl řízení. Vysvětlete podrobněji tento styl řízení. - částečně odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178042
Source
GLOZA, J. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV