• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix podniku

Proposal of Communication Mix

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (3.427Mb)
review_119728.html (6.778Kb)
Autor
Gloza, Jiří
Vedoucí práce
Milichovský, František
Oponent
Havlíček, Petr
Klasifikace
C
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a vyhodnocením marketingové komunikace ve společnosti Data Daemon, s.r.o., jež se zabývá průmyslovou automatizací. V teoretické části jsou blíže popsány teoretická východiska práce týkající se dané problematiky marketingového výzkumu na trhu B2B. V analytické části jsou provedeny nezbytné analýzy pro návrh na vylepšení současného komunikačního mixu této společnosti. Návrhy na zlepšení komunikačního mixu jsou následně shrnuty ve třetí kapitole této diplomové práce.
 
This diploma thesis deals with the analysis and evaluation of marketing communication at Data Daemon, s.r.o., dealing with industrial automation. In the theoretical part are described the theoretical starting points of work on the given topic of marketing research on the B2B market. In the analytical part, the necessary analyzes are made to propose a new communication mix for this company. Suggestions for improving the communication mix are summarized in the third chapter of this diploma thesis.
 
Klíčová slova
komunikační mix, marketing, Data Daemon, podpora prodeje, communication mix, marketing, Data Daemon, sales promotion
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Podnikové finance a obchod
Složení komise
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2019-06-10
Průběh obhajoby
otázka vedoucího - odpovězeno Ing Schüller - V práci využíváte Porterovu analýzu 5 konkurenčních sil. Co hodnotí tato analýza a na co se využívá? - odpovězeno Ing Schüller - V práci navrhujete PPC reklamy. Nicméně návrh není příliš podrobný. Co jste opoměl při tomto návrhu? - odpovězeno Mgr. Novotná - Při vyhodnocení dotazníkového šetření využíváte grafické znázornění (koláčové grafy), bohužel zvolen nevhodný typ grafu k daným proměnným. Co by bylo vhodnější? - částečně odpovězeno Mgr. Novotná - Webové stránky firmy jsou statické či dynamické? Na základě čeho jste definoval náklady na aktualizaci a údržbu webu firmy? - odpovězeno doc. Zinecker - Připomínky k jazykové úpravě diplomové práce. Ing. Tesař - V práci uvádíte, že ve firmě převládá benevolentní autoritativní styl řízení. Vysvětlete podrobněji tento styl řízení. - částečně odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/178042
Zdrojový dokument
GLOZA, J. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Kolekce
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV