Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Proposal of Communication Mix in Selected Company
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Marko, DávidGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tématem této diplomové práce je komunikační mix společnost Arkon Flow Systems, s.r.o. Zaměřuje se na konkrétní komunikační mix produktu a srovnává teoretická východiska se skutečným stavem. Obsahuje také návrhy na zlepšení komunikačního mixu pro distributory, zákazníky a spotřebitele. Umožní tak zvýšení růstu produkce, prodeje a zisku v oblasti měřící a regulační techniky na zahraničních trzích v Latinské Americe, konkrétně v Peru. Topic of diploma thesis is communication mix of Arkon Flow Systems, s.r.o. company. It focuses on specific communication mix of a product and it compares theoretical basis with real conditions. Diploma thesis also contains communication mix improvement suggestions for the distributors, customers and end users. Benefit of this study would be production, sales and profit growth in the field of measuring and regulation instruments. Diploma thesis focuses on international markets in Latin America, especially in Peru.
Keywords
Marketing, komunikační mix, komunikace, reklama, public relations, průtokoměr, strojírenství, veletrhy., Marketing, communication mix, communication, advertising, public relations, flowmeter, engineering, trade fairs.Language
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-10Process of defence
otázky oponenta - odpovězeno Ing. Tesař - Proč vybraná firma obchoduje s Peru? - odpovězeno Ing. Tesař - Jako slabou stránku uvádíte vzdělávání zaměstnanců. Kdo definuje v jaké oblasti je nutné zaměstnance vzdělávat? - odpovězeno doc. Zinecker - Cílem práce jsou návrhy na vytvoření komunikačního mixu. Kde v teorii se objevuje vysvětlení komunikačního mixu? - částečně odpovězeno doc. Zinecker - Co bylo cílem dotazníkového šetření a jak přispělo k náplni hlavního cíle diplomové práce? - částečně odpovězeno doc. Zinecker - Připomínky k jazykové stránce abstraktu v anglickém jazyce prof. Živělová - Jak firma zainteresovává jednotlivé distributory, se kterými celosvětově spolupracuje? - odpovězeno Ing. Schüller - V práci uvádíte komunikační kanály dané firmy. Proč nenavrhujete i jiné formy komunikačních kanálů než pouze uvedené? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178043Source
MATYŠKOVÁ, D. Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]