Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
Proposal of Communication Mix in the Selected Company
Author
Advisor
Milichovský, FrantišekReferee
Vlková, BarboraGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá problematikou cestovní agentury, která působí jako prostředník při prodeji zájezdů cestovním kancelářím. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol. První kapitola nese název Teoretická východiska práce, která vysvětlují základní pojmy spojené s řešenou problematikou. Na základě této kapitoly je následně vytvořena další s názvem Analýza problému a současné situace. Tato kapitola je zpracována díky příslušným analýzám. V závěru se nachází kapitola, která obsahuje návrhy na zlepšení současné situace, které přispívají k efektivnější propagaci. The master thesis is focus on issue of travel agency, which acts as a mediator in the sale of tours to travel agencies. The thesis is structured into three main chapters. The first one is called Theoretical Basis of Work, which explains the basic concepts associated with the problem. Subsequently, another chapter called Problem Analysis and Current Situation is created. This chapter is processed through relevant analyzes. Finally, there is a chapter that contains suggestions for improving the current situation, which contribute to more effective promotion of propagation.
Keywords
komunikace, komunikační mix, marketing, marketingový mix, cestovní agentura, Communication, communication mix, marketing, marketing mix, travel agencyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)Date of defence
2019-06-06Process of defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno doc. Žižlavský: Proč používáte ceny s DPH a zároveň i ceny bez DPH v kalkulaci nákladů? Jak budete pracovat s Facebookovým profilem? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178045Source
TUREČKOVÁ, E. Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]