• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku

Proposal of Communication Mix in the Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.793Mb)
review_119731.html (7.030Kb)
Author
Turečková, Erika
Advisor
Milichovský, František
Referee
Vlková, Barbora
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou cestovní agentury, která působí jako prostředník při prodeji zájezdů cestovním kancelářím. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol. První kapitola nese název Teoretická východiska práce, která vysvětlují základní pojmy spojené s řešenou problematikou. Na základě této kapitoly je následně vytvořena další s názvem Analýza problému a současné situace. Tato kapitola je zpracována díky příslušným analýzám. V závěru se nachází kapitola, která obsahuje návrhy na zlepšení současné situace, které přispívají k efektivnější propagaci.
 
The master thesis is focus on issue of travel agency, which acts as a mediator in the sale of tours to travel agencies. The thesis is structured into three main chapters. The first one is called Theoretical Basis of Work, which explains the basic concepts associated with the problem. Subsequently, another chapter called Problem Analysis and Current Situation is created. This chapter is processed through relevant analyzes. Finally, there is a chapter that contains suggestions for improving the current situation, which contribute to more effective promotion of propagation.
 
Keywords
komunikace, komunikační mix, marketing, marketingový mix, cestovní agentura, Communication, communication mix, marketing, marketing mix, travel agency
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of defence
2019-06-06
Process of defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno doc. Žižlavský: Proč používáte ceny s DPH a zároveň i ceny bez DPH v kalkulaci nákladů? Jak budete pracovat s Facebookovým profilem? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178045
Source
TUREČKOVÁ, E. Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV