• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikačního mixu vybraného podniku

Proposal of Communication Mix of the Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.590Mb)
review_119732.html (7.582Kb)
Author
Valenta, Tomáš
Advisor
Milichovský, František
Referee
Baránek, Marek
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem bankovní společnosti a jejím hlavním cílem je návrh nového komunikačního mixu, vycházejícího z provedených analýz. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska, ze kterých jsou odvozeny následující dvě části práce. Ve druhé části jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. V poslední části jsou vypracovány konkrétní návrhy a jejich implementace pro komunikační mix bankovní společnosti.
 
This diploma thesis deals with the communication mix of the banking company. Its main task is to design a new communication mix based on the performed analyses. Theory is described in the first part and serves as basis for following parts. Second part reveals analyses of an external and internal environment of the company. The last part states exact proposals and their implementation for the communication mix of the banking company.
 
Keywords
analýza vnějšího prostředí, analýza vnitřního prostředí, bankovní společnost, komunikační mix, propagace, SWOT analýza, účet, external environment analysis, internal environment analysis, banking company, communication mix, promotion, SWOT analysis, account
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of defence
2019-06-06
Process of defence
Ing. Žižlavský: Jsou vaše návrhy určeny pouze pro jednu pobočku? Jaká byla reakce nejvyššího vedení banky na vámi navrhovaná řešení? Jak oslovíte zákazníka, kterého je vůči vámi navrhovaným řešením imunní (vyhýbá se reklamním letákům i reklamě na internetu)? - zodpovězeno Ing. Hornungová: Jakou skupinu mají oslovit "influenceři"? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178046
Source
VALENTA, T. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV