Návrh marketingové komunikace pro poskytovatele krátkodobého ubytování
Proposal of Marketing Communications for Short-term Accommodation Provider
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Mucha,, MartinGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na online marketingovou komunikaci poskytovatele krátkodobého ubytování, která povede jak k většímu zisku, tak i ke zvýšení povědomí daného poskytovatele krátkodobého ubytování. This master thesis focuses on online marketing communication. It specifies what online marketing is, what its tools are and also compares theoretical knowledge with reality. It includes a proposal to improve marketing communication with a focus on online marketing communication for a short-term accommodation provider, which will lead to both greater profit and awareness of the short-term accommodation provider.
Keywords
marketing, marketingová komunikace, online marketingová komunikace, marketing, marketing communication, online marketing communicationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-06Process of defence
Otázky vedoucího práce – odpovězeno Otázky oponenta - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178055Source
KŘIVSKÁ, A. Návrh marketingové komunikace pro poskytovatele krátkodobého ubytování [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]