• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh změn v marketingové komunikaci vybrané společnosti

Suggestion of Changes in the Marketing Communication of the Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.963Mb)
review_119782.html (8.354Kb)
Author
Holendová, Petra
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Kruljacová, Anna
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingové komunikace konkrétní společnosti. V této práci jsou obsaženy důležité pojmy z marketingového mixu a jeho nástrojů, které jsou poté zaměřeny na propagaci společnosti. V další části je zpracována analýza současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti.
 
The thesis describes the marketing communication of a specific company. It contains the vital concepts from the marketing mix and its tools, which are then aimed at promoting the company. Futher section contains the analysis of current condition and own recommendations for improvements. The recommendations come from theoretical concepts together with the analysis of the company.
 
Keywords
marketingový mix, komunikační mix, propagace, zákazník, marketingová komunikace, společnost, marketing, marketing mix, communication mix, promotion, customer, marketing communication, company, marketing
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-10
Process of defence
Otázky vedoucího: Odpovězeno. Otázky oponenta: Odpovězeno. doc. Myšková: Jaký je význam swot analýzy a kde v časové linii se nachází? Odpovězeno doc. Myšková: Proč si myslíte, když je společnost plátce DPH, tak je to její slabá stránka? Odpovězeno doc. Bartoš: Jakou spotřebu energie má dané zařízení? Jaké jsou náklady v porovnání s jinými metodami? Odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178057
Source
HOLENDOVÁ, P. Návrh změn v marketingové komunikaci vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV