Návrh změn v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Suggestion of Changes in the Marketing Communication of the Selected Company
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Kruljacová, AnnaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingové komunikace konkrétní společnosti. V této práci jsou obsaženy důležité pojmy z marketingového mixu a jeho nástrojů, které jsou poté zaměřeny na propagaci společnosti. V další části je zpracována analýza současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti. The thesis describes the marketing communication of a specific company. It contains the vital concepts from the marketing mix and its tools, which are then aimed at promoting the company. Futher section contains the analysis of current condition and own recommendations for improvements. The recommendations come from theoretical concepts together with the analysis of the company.
Keywords
marketingový mix, komunikační mix, propagace, zákazník, marketingová komunikace, společnost, marketing, marketing mix, communication mix, promotion, customer, marketing communication, company, marketingLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-10Process of defence
Otázky vedoucího: Odpovězeno. Otázky oponenta: Odpovězeno. doc. Myšková: Jaký je význam swot analýzy a kde v časové linii se nachází? Odpovězeno doc. Myšková: Proč si myslíte, když je společnost plátce DPH, tak je to její slabá stránka? Odpovězeno doc. Bartoš: Jakou spotřebu energie má dané zařízení? Jaké jsou náklady v porovnání s jinými metodami? OdpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178057Source
HOLENDOVÁ, P. Návrh změn v marketingové komunikaci vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]