Show simple item record

Suggestion of Changes in the Marketing Communication of the Selected Company

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorHolendová, Petracs
dc.date.accessioned2019-06-14T11:44:46Z
dc.date.available2019-06-14T11:44:46Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationHOLENDOVÁ, P. Návrh změn v marketingové komunikaci vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other119782cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/178057
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá úpravami marketingové komunikace konkrétní společnosti. V této práci jsou obsaženy důležité pojmy z marketingového mixu a jeho nástrojů, které jsou poté zaměřeny na propagaci společnosti. V další části je zpracována analýza současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti.cs
dc.description.abstractThe thesis describes the marketing communication of a specific company. It contains the vital concepts from the marketing mix and its tools, which are then aimed at promoting the company. Futher section contains the analysis of current condition and own recommendations for improvements. The recommendations come from theoretical concepts together with the analysis of the company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectmarketingen
dc.titleNávrh změn v marketingové komunikaci vybrané společnostics
dc.title.alternativeSuggestion of Changes in the Marketing Communication of the Selected Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-10cs
dcterms.modified2019-06-17-10:20:39cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid119782en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 02:29:53en
sync.item.modts2020.03.31 00:23:31en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKruljacová, Annacs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího: Odpovězeno. Otázky oponenta: Odpovězeno. doc. Myšková: Jaký je význam swot analýzy a kde v časové linii se nachází? Odpovězeno doc. Myšková: Proč si myslíte, když je společnost plátce DPH, tak je to její slabá stránka? Odpovězeno doc. Bartoš: Jakou spotřebu energie má dané zařízení? Jaké jsou náklady v porovnání s jinými metodami? Odpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record