• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh doplnění/změn marketingové komunikace konkrétní společnosti

Proposal to add/ change of the Marketing Communications of a Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.248Mb)
review_119794.html (9.133Kb)
Author
Pospíšilová, Julie
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Procházka, Jiří
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá doplněním/změnou marketingové komunikace konkrétní společnosti. Jedná se o nově otevřenou kavárnu a fit studio OMNI v Medlánkách. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu. V analytické části se seznámíme se společností OMNI, analyzujeme její marketingové prostředí a současný marketingový mix. Výsledkem práce je pak návrh na zlepšení marketingové komunikace v oblasti poskytujících služeb.
 
The master thesis is dealing to add/chase of the marketing communications of a selected company. This is a new opened cafe and fit studio OMNI in Medlánky. The theoretical part deal general terms of marketing communication and communication mix. In the analytical part introduces the company OMNI, analyze its marketing enviroment and its current communication mix. The reset is a proposal to improve the marketing communication in the area of service provision.
 
Keywords
Marketing, marketingový mix, služba, propagace, komunikace, Marketing, marketing mix, service, promotion, communication
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-10
Process of defence
Otázky vedoucího: Odpovězeno Otázky oponenta: Odpovězeno doc. Myšková: Vyčíslila jste celkové náklady svého návrhu? Odpovězeno Ing. Bočková, Ph.D.: Připomínky k práci.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178061
Source
POSPÍŠILOVÁ, J. Návrh doplnění/změn marketingové komunikace konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV