Show simple item record

Proposal to add/ change of the Marketing Communications of a Selected Company

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorPospíšilová, Juliecs
dc.date.accessioned2019-06-14T11:44:47Z
dc.date.available2019-06-14T11:44:47Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationPOSPÍŠILOVÁ, J. Návrh doplnění/změn marketingové komunikace konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other119794cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/178061
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá doplněním/změnou marketingové komunikace konkrétní společnosti. Jedná se o nově otevřenou kavárnu a fit studio OMNI v Medlánkách. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu. V analytické části se seznámíme se společností OMNI, analyzujeme její marketingové prostředí a současný marketingový mix. Výsledkem práce je pak návrh na zlepšení marketingové komunikace v oblasti poskytujících služeb.cs
dc.description.abstractThe master thesis is dealing to add/chase of the marketing communications of a selected company. This is a new opened cafe and fit studio OMNI in Medlánky. The theoretical part deal general terms of marketing communication and communication mix. In the analytical part introduces the company OMNI, analyze its marketing enviroment and its current communication mix. The reset is a proposal to improve the marketing communication in the area of service provision.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectserviceen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectcommunicationen
dc.titleNávrh doplnění/změn marketingové komunikace konkrétní společnostics
dc.title.alternativeProposal to add/ change of the Marketing Communications of a Selected Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-10cs
dcterms.modified2019-06-17-10:20:41cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid119794en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 08:36:25en
sync.item.modts2020.03.31 04:42:44en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeProcházka, Jiřícs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázky vedoucího: Odpovězeno Otázky oponenta: Odpovězeno doc. Myšková: Vyčíslila jste celkové náklady svého návrhu? Odpovězeno Ing. Bočková, Ph.D.: Připomínky k práci.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record