• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh změn marketingového mixu konkrétní společnosti

Proposal for Marketing Mix Changes of Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.869Mb)
review_119823.html (8.507Kb)
Author
Buček, Jan
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Nováková, Miroslava
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu reklamní a eventové společnosti Poring a studiem Viara, jež je součástí této firmy a zaměřuje se na pohybové aktivity a zdravý životní styl. V práci jsou vymezeny teoretické poznatky spjaté s tématem, rozbor marketingového prostředí, konkurence a aktuální stav sledované firmy v daném tržním prostředí. Práce zároveň obsahuje návrhy pro optimalizaci marketingového mixu, jež by měly zajistit zlepšení konkurenční pozice sledované firmy na trhu.
 
The diploma thesis deals with the analysis of contemporary marketing mix of advertising and event company Poring and studio Viara which is focused on physical activities and healthy lifestyle. The thesis defines theoretical knowledge related to the topic, analysis of the marketing environment of the monitored company, its competition and current situation in the given market environment. At the same time, the thesis contains suggestions for optimizing the marketing mix which should ensure improvement of the competitive position of the monitored company on the market.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, konkurence, grafické studio, event marketing, iyengar jóga, marketing, marketing mix, competition, graphic studio, event marketing, iyengar yoga
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-10
Process of defence
Otázka vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: Jaká je obsahová stránka kurzu Manažer pro internetové programy? odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Jaká je marketingová strategie firmy, cíle firmy, jaká je cílová skupina zákazníků? částečně odpovězeno Jak jste zhodnotil další vývoj a konkurenceschopnost firmy, jak jste změřil přínos realizace návrhů? odpovězeno s výhradami Ing. Jan Pěta, Ph.D. V kapitole ceny je kalkulace zisku, řešil jste daňovou zátěž? odpovězeno Jak bude probíhat evidence plateb, bude systém řešit problematiku DPH (EET)? odpovězeno Doc. Ing. František Bartes, Csc. Řešil jste problematiku možného konkurenčního střetu? částečně odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178065
Source
BUČEK, J. Návrh změn marketingového mixu konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV