• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh změn marketingového mixu konkrétní společnosti

Proposal for Marketing Mix Changes of Selected Company

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (2.869Mb)
review_119823.html (8.507Kb)
Autor
Buček, Jan
Vedoucí práce
Mráček, Pavel
Oponent
Nováková, Miroslava
Klasifikace
D
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu reklamní a eventové společnosti Poring a studiem Viara, jež je součástí této firmy a zaměřuje se na pohybové aktivity a zdravý životní styl. V práci jsou vymezeny teoretické poznatky spjaté s tématem, rozbor marketingového prostředí, konkurence a aktuální stav sledované firmy v daném tržním prostředí. Práce zároveň obsahuje návrhy pro optimalizaci marketingového mixu, jež by měly zajistit zlepšení konkurenční pozice sledované firmy na trhu.
 
The diploma thesis deals with the analysis of contemporary marketing mix of advertising and event company Poring and studio Viara which is focused on physical activities and healthy lifestyle. The thesis defines theoretical knowledge related to the topic, analysis of the marketing environment of the monitored company, its competition and current situation in the given market environment. At the same time, the thesis contains suggestions for optimizing the marketing mix which should ensure improvement of the competitive position of the monitored company on the market.
 
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, konkurence, grafické studio, event marketing, iyengar jóga, marketing, marketing mix, competition, graphic studio, event marketing, iyengar yoga
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Podnikové finance a obchod
Složení komise
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2019-06-10
Průběh obhajoby
Otázka vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: Jaká je obsahová stránka kurzu Manažer pro internetové programy? odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Jaká je marketingová strategie firmy, cíle firmy, jaká je cílová skupina zákazníků? částečně odpovězeno Jak jste zhodnotil další vývoj a konkurenceschopnost firmy, jak jste změřil přínos realizace návrhů? odpovězeno s výhradami Ing. Jan Pěta, Ph.D. V kapitole ceny je kalkulace zisku, řešil jste daňovou zátěž? odpovězeno Jak bude probíhat evidence plateb, bude systém řešit problematiku DPH (EET)? odpovězeno Doc. Ing. František Bartes, Csc. Řešil jste problematiku možného konkurenčního střetu? částečně odpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/178065
Zdrojový dokument
BUČEK, J. Návrh změn marketingového mixu konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Kolekce
  • 2019 [349]
Citace PRO

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV