Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Development of Competitiveness of Company
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti ubytovacího zařízení Jacob Brno prostřednictvím její značky. Stávající situace společnosti je rozebraná dle teoretických poznatků. Na základě teorie hodnotového řetězce je rozebrán proces tvorby hodnoty pro zákazníka a ten je porovnán s konkurenční společností. Dle této a dalších analýz je navrženo rozšíření nabídky již zmíněného zařízení o doplňkové služby, především o konferenční místnost a vylepšený způsob, jak ubytovat hosty. The content of this master’s thesis deals with competitiveness of the accommodation establishment „Jacob Brno“ through its brand. The current situation of the company is dismantled according to theoretical knowledge. Based on the value chain theory, the value creation process for the customer is further dismantled and compared to competing company. According to the variety of analyses, it is proposed to extend the supply of the accommodation establishment to ancillary services. This includes services such as a conference facility or an improved way to accommodate guests.
Keywords
konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, hodnotový řetězec, hotelnictví, doplňkové služby, hodnota pro zákazníka, competitiveness, competitive advantage, value chain, hotel industry, auxiliary services customer valueLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-05Process of defence
otázky vedoucího - odpovězeno otázky oponenta - odpovězeno Ing. Mucha - Můžete více vysvětlit jeden z Vašich návrhů a to tablet pro pokojskou? - odpovězeno Ing. Mucha - Kolik pokojských je v rámci jedné směny přítomno? - odpovězeno doc. Doskočil - Proč jste se rozhodl dotazníky rozdělit na jarní a letní období? Jak je definováno jarní a letní období? - odpovězeno doc. Doskočil - Podzimní a zimní sezónu nemáte dotazníkem pokrytou? Proč? - odpovězeno doc. Doskočil - Jak se informace z dotazníku projevily ve Vašich návrzích? - odpovězeno Ing. Mráček - Co by mělo motivovat zákazníky, aby si nainstalovali doporučovanou aplikaci? - odpovězeno Ing. Mráček - Není lepší mít nějakou cestovatelskou aplikaci? - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178068Source
DOLEŽAL, T. Rozvoj konkurenceschopnosti podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]