• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hemingway baru

Marketing Research of Customer Satisfaction of Hemingway bar

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.599Mb)
review_119897.html (8.535Kb)
Author
Mažárová, Simona
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Kaňovská, Lucie
Grade
D
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Predmetom diplomovej práce je zostavenie marketingového výskumu spokojnosti zákazníka pre spoločnosť Cayo s.r.o.. Zámerom práce je vypracovať marketingový výskum a na základe zistených výsledkov navrhnúť opatrenia k zvýšeniu spokojnosti zákazníka vrátane ekonomického zhodnotenia.
 
The Master thesis focuses on drawing up a marketing research of customer satisfaction for Cayo Ltd.. The object of the work is to work up the marketing research and on the basis of obtained information to suggest measures leading to higher customer satisfaction including economic appraisal.
 
Keywords
Marketingový výskum, marketing, spokojnosť zákazníka, dotazník, Marketing research, marketing, customer satisfaction, questionnaire
Language
slovenština (Slovak)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-07
Process of defence
Otázka vedoucího: částečně zodpovězeno Otázka oponenta: částečně zodpovězeno Otázka Ing. Bumberová: Můžete blíže specifikovat jednotlivé výpočty a statistická tvrzení? - částečně zodpovězeno Jaká byla využita metodika pro hodnocení spokojenosti zákazníků, můžete blíže rozvést? - částečně zodpovězeno Argumentujte důvody pro využití SLEPT analýzy pro řešení dané problematiky? - částečně zodpovězeno Otázka Ing. Ptáček: Můžete blíže specifikovat vaše očekávání v oblasti výsledků? - částečně zodpovězeno Otázka doc. Korytárová: Můžete blíže specifikovat ekologický přístup, na který se odkazujete v DP? - částečně zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178090
Source
MAŽÁROVÁ, S. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hemingway baru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV