Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hemingway baru
Marketing Research of Customer Satisfaction of Hemingway bar
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Kaňovská, LucieGrade
DAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Predmetom diplomovej práce je zostavenie marketingového výskumu spokojnosti zákazníka pre spoločnosť Cayo s.r.o.. Zámerom práce je vypracovať marketingový výskum a na základe zistených výsledkov navrhnúť opatrenia k zvýšeniu spokojnosti zákazníka vrátane ekonomického zhodnotenia. The Master thesis focuses on drawing up a marketing research of customer satisfaction for Cayo Ltd.. The object of the work is to work up the marketing research and on the basis of obtained information to suggest measures leading to higher customer satisfaction including economic appraisal.
Keywords
Marketingový výskum, marketing, spokojnosť zákazníka, dotazník, Marketing research, marketing, customer satisfaction, questionnaireLanguage
slovenština (Slovak)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-07Process of defence
Otázka vedoucího: částečně zodpovězeno Otázka oponenta: částečně zodpovězeno Otázka Ing. Bumberová: Můžete blíže specifikovat jednotlivé výpočty a statistická tvrzení? - částečně zodpovězeno Jaká byla využita metodika pro hodnocení spokojenosti zákazníků, můžete blíže rozvést? - částečně zodpovězeno Argumentujte důvody pro využití SLEPT analýzy pro řešení dané problematiky? - částečně zodpovězeno Otázka Ing. Ptáček: Můžete blíže specifikovat vaše očekávání v oblasti výsledků? - částečně zodpovězeno Otázka doc. Korytárová: Můžete blíže specifikovat ekologický přístup, na který se odkazujete v DP? - částečně zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178090Source
MAŽÁROVÁ, S. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hemingway baru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]