Show simple item record

Marketing Research of Customer Satisfaction of Hemingway bar

dc.contributor.advisorŠimberová, Ivetask
dc.contributor.authorMažárová, Simonask
dc.date.accessioned2019-06-14T11:44:57Z
dc.date.available2019-06-14T11:44:57Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationMAŽÁROVÁ, S. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hemingway baru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other119897cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/178090
dc.description.abstractPredmetom diplomovej práce je zostavenie marketingového výskumu spokojnosti zákazníka pre spoločnosť Cayo s.r.o.. Zámerom práce je vypracovať marketingový výskum a na základe zistených výsledkov navrhnúť opatrenia k zvýšeniu spokojnosti zákazníka vrátane ekonomického zhodnotenia.sk
dc.description.abstractThe Master thesis focuses on drawing up a marketing research of customer satisfaction for Cayo Ltd.. The object of the work is to work up the marketing research and on the basis of obtained information to suggest measures leading to higher customer satisfaction including economic appraisal.en
dc.language.isoskcs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingový výskumsk
dc.subjectmarketingsk
dc.subjectspokojnosť zákazníkask
dc.subjectdotazníksk
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hemingway barusk
dc.title.alternativeMarketing Research of Customer Satisfaction of Hemingway baren
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-07cs
dcterms.modified2019-06-17-10:50:59cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid119897en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 09:11:23en
sync.item.modts2020.04.01 02:52:38en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeKaňovská, Luciesk
dc.description.markDcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Ing. Jana Korytárová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázka vedoucího: částečně zodpovězeno Otázka oponenta: částečně zodpovězeno Otázka Ing. Bumberová: Můžete blíže specifikovat jednotlivé výpočty a statistická tvrzení? - částečně zodpovězeno Jaká byla využita metodika pro hodnocení spokojenosti zákazníků, můžete blíže rozvést? - částečně zodpovězeno Argumentujte důvody pro využití SLEPT analýzy pro řešení dané problematiky? - částečně zodpovězeno Otázka Ing. Ptáček: Můžete blíže specifikovat vaše očekávání v oblasti výsledků? - částečně zodpovězeno Otázka doc. Korytárová: Můžete blíže specifikovat ekologický přístup, na který se odkazujete v DP? - částečně zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykslovenština (Slovak)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record