Strategický rozvoj značky
Strategic Brand Development
Abstract
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky zvoleného podniku, kterým je olomoucká cukrárna a kavárna Zmrzlinárium Café Centro, která se specializuje na výrobu a prodej zmrzliny. Na základě teoretických poznatků je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí kavárny a zhodnocena současná situace kavárny. Analýzou konkurentů, zákazníků, dodavatelů a substitutů je určena stávající pozice značky na trhu kaváren a cukráren v Olomouci a blízkém okolí. Analýzou identity značky jsou odhaleny konkurenceschopné a rizikové oblasti v rámci dalšího rozvoje značky, které jsou zapracovány do návrhů řešení konceptu značky na podporu její konkurenceschopnosti do budoucna. The diploma thesis focuses on brand development of a chosen company in Olomouc, a sweet and coffee shop called Zmrzlinárium Café Centro, that specializes in fabrication and sale of ice cream. On theoretical bases this thesis analyses outside and inside environment of the coffee shop and evaluates its current situation. Analysing competitors, customers, suppliers and suplements, there is defined the brand positioning on the market of coffee shops and sweet shops in Olomouc and surrounding area. Analysing brand identity there are detected competitive and risk areas in the field of further development of the brand, which are then incorporated into proposals of solving the brand concept in order to support its competitiveness in future.
Keywords
značka, identita značky, hodnota značky, rozvoj značky, strategie, zákazníci, konkurence, brand, brand identity, brand value, brand development, strategy, customers, competitionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Petr Suchánek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-07Process of defence
Otázky vedoucího - odpovězeno; Otázky oponenta - odpovězeno; Ing. Nina Bočková, Ph.D. - na jakou činnost jsou najímáni v práci zmínění nekvalifikovaní zaměstnanci? - odpovězeno; Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. - zohledňujete faktor intolerancí u potenciálních zákazníků? - částečně odpovězeno; proč v práci nemáte popsáno dotazníkové šetření a jeho výsledky - částečně odpovězeno; doc. Ing. Petr Suchánek, PhD. - uvažovala jste o radikálnějších než navrhovaných změnách? - odpovězeno; Ing. Pavel Mráček, Ph.D. - co si myslíte o využití guerillového marketingu v případě vámi zkoumané značky? - odpovězeno;Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178106Source
LANÍKOVÁ, D. Strategický rozvoj značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]