Spokojenost zákazníků
Customer Satisfaction
Author
Advisor
Schüller, DavidReferee
Krupicová, DanaGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků autorizovaného prodejce a opravce vozů CARent, a.s. Brno. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současného stavu marketingového prostředí a dále je proveden marketingový průzkum. Na základě výsledků z marketingového průzkumu jsou navržena opatření ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků. The bachelor thesis deals with the problem of customer satisfaction of authorized dealer and car repairer CARent a.s Brno. The thesis uses partial analyzes to determine the current state of the marketing environment and also conducts a marketing survey. Based on the results of the marketing survey, measures are proposed to increase the level of customer satisfaction so far.
Keywords
marketing, marketingový mix, zákazník, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, marketing, marketing mix, customer, customer satisfaction, marketing researchLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-14Process of defence
otázka vedoucího - zodpovězeno otázka oponenta - zodpovězeno další otázky: dr. Bumberová - Prodloužení pracovní doby v rámci standardní pracovní doby - vysvětlit? Procentuální návrtnost dotazníků a komu a kde byl dostupný? - zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178555Source
SVOBODOVÁ, E. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [424]