• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spokojenost zákazníků

Customer Satisfaction

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.746Mb)
review_116534.html (8.544Kb)
Author
Svobodová, Eliška
Advisor
Schüller, David
Referee
Krupicová, Dana
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků autorizovaného prodejce a opravce vozů CARent, a.s. Brno. V práci jsou použity dílčí analýzy ke zjištění současného stavu marketingového prostředí a dále je proveden marketingový průzkum. Na základě výsledků z marketingového průzkumu jsou navržena opatření ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků.
 
The bachelor thesis deals with the problem of customer satisfaction of authorized dealer and car repairer CARent a.s Brno. The thesis uses partial analyzes to determine the current state of the marketing environment and also conducts a marketing survey. Based on the results of the marketing survey, measures are proposed to increase the level of customer satisfaction so far.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, zákazník, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, marketing, marketing mix, customer, customer satisfaction, marketing research
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (předseda) Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-14
Process of defence
otázka vedoucího - zodpovězeno otázka oponenta - zodpovězeno další otázky: dr. Bumberová - Prodloužení pracovní doby v rámci standardní pracovní doby - vysvětlit? Procentuální návrtnost dotazníků a komu a kde byl dostupný? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178555
Source
SVOBODOVÁ, E. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [424]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV