• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix společnosti

Communication Mix of a Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.804Mb)
review_118234.html (8.151Kb)
Author
Tomalová, Petra
Advisor
Kaňovská, Lucie
Referee
Baná, Hana
Grade
A
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/178611
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/178611
http://hdl.handle.net/11012/178611
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti. V poslední části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení komunikačního mixu, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace a zvýšení povědomí o společnosti.
 
The bachelor thesis is focused on the communication mix in the company Prima Bilavčík, s.r.o. The work includes the theoretical, analytical and proposal part. In the theoretical part is summarised theoretical knowledge from the field of marketing. The analytical part is focused on the analysis of the current state of the company. In the last part are developed proposals based on analyses on improvement and increasing awareness about the company.
 
Keywords
komunikační mix, marketingový mix, SWOT analýza, marketing služeb, reklama, marketingové prostředí, communication mix, marketing mix, SWOT analysis, marketing services, advertising, marketing environment
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. et Ing. Mgr. Martina Skalická, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-06-17
Process of defence
otázka oponenta doc. Rozmahel: V práci řešíte komunikační mix a v práci navrhujete především odměny. Řešila jste také komunikační mix uvnitř společnosti? - odpovězeno v plném rozsahu doc. Rozmahel: O jak velkou společnost se jedná? - odpovězeno v plném rozsahu Ing. Luňáček: Společnost sama vyrábí nebo výrobky přeprodává? - odpovězeno v plném rozsahu
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178611
Source
TOMALOVÁ, P. Komunikační mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [420]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV