Komunikační mix společnosti
Communication Mix of a Company
Author
Advisor
Kaňovská, LucieReferee
Baná, HanaGrade
AAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/178611Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/178611
http://hdl.handle.net/11012/178611
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti. V poslední části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení komunikačního mixu, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace a zvýšení povědomí o společnosti. The bachelor thesis is focused on the communication mix in the company Prima Bilavčík, s.r.o. The work includes the theoretical, analytical and proposal part. In the theoretical part is summarised theoretical knowledge from the field of marketing. The analytical part is focused on the analysis of the current state of the company. In the last part are developed proposals based on analyses on improvement and increasing awareness about the company.
Keywords
komunikační mix, marketingový mix, SWOT analýza, marketing služeb, reklama, marketingové prostředí, communication mix, marketing mix, SWOT analysis, marketing services, advertising, marketing environmentLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. et Ing. Mgr. Martina Skalická, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-06-17Process of defence
otázka oponenta doc. Rozmahel: V práci řešíte komunikační mix a v práci navrhujete především odměny. Řešila jste také komunikační mix uvnitř společnosti? - odpovězeno v plném rozsahu doc. Rozmahel: O jak velkou společnost se jedná? - odpovězeno v plném rozsahu Ing. Luňáček: Společnost sama vyrábí nebo výrobky přeprodává? - odpovězeno v plném rozsahuResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178611Source
TOMALOVÁ, P. Komunikační mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [420]