Show simple item record

Proposal of Communication Mix of the Selected Company

dc.contributor.advisorMilichovský, Františekcs
dc.contributor.authorReichlová, Natáliecs
dc.date.accessioned2019-06-20T08:13:31Z
dc.date.available2019-06-20T08:13:31Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationREICHLOVÁ, N. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other119677cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/178706
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na rozbor komunikačního mixu společnosti Radegast, která se zabývá výrobou a prodejem piva. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se marketingu, druhá analytická část je zaměřena na představení společnosti Radegast a provedení jednotlivých analýz a ve třetí části najdeme vlastní návrhy řešení, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace firmy.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the analysis of communication mix in the company Radegast, which is engaged in the production and the sale of beer. The work includes the theoretical part where there are several terms concerning marketing analysed, the sekond analytic part deals with the introduction of company Radegast and the execution of the analyses and the third part introduces some further suggestions for solutions which will lead to the improvement of the marketing communication of the company.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectdirect marketingen
dc.titleNávrh komunikačního mixu vybraného podnikucs
dc.title.alternativeProposal of Communication Mix of the Selected Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-14cs
dcterms.modified2019-06-18-08:03:22cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid119677en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 17:43:40en
sync.item.modts2020.03.31 15:41:17en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeMartina, Sobotkovács
dc.description.markDcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Vratislav Kozák, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. et Ing. Mgr. Martina Skalická, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího práce - odpovězeno v plném rozsahu doc. Kozák: Proč jste zařadila akce samotného pivovaru ve SWOT analýze do příležitostí? - odpovězeno částečně Ing. Tesař: Proč v návrzích uvádíte stavbu plechové linky, když v rámci své práce řešíte především komunikační mix? - odpovězeno částečně Ing. Skalická: V práci máte mnoho překlepů. Ing. Skalická: Co je to substituční efekt? - odpovězeno částečněcs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record