• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh změn marketingového mixu konkrétního pekařství a cukrářství

Suggestion of Changes in the Marketing Mix of specific Bakery and Confectionery

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.814Mb)
review_119813.html (8.676Kb)
Author
Ryšavá, Klára
Advisor
Mráček, Pavel
Referee
Faltus, Robert
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor marketingového mixu společnosti Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. V teoretické části jsou uvedeny definice základním marketingových pojmů souvisejících s touto problematikou. V analytické části je uveden rozbor vnějšího a vnitřního prostředí a analýza současného stavu společnosti. Poslední část je věnována vlastním návrhům na zlepšení některých prvků marketingového mixu.
 
The Bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix in company Pekařštví a cukrářství Sázava s.r.o. The theoretical part contains definitions of basic marketing concepts related to this topic. In the analytical part the analysis of external and internal environment is given along with the analysis of the current state of the company. The last part is dedicated to my own suggestions for improvement of some marketing mix elements.
 
Keywords
marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagace, SWOT analýza, marketing, marketing mix, product, price, distribution, promotion, SWOT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) Ing. Vít Kratina (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of defence
2019-06-18
Process of defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeny. Otázky oponenta práce - odpovězeny. prof. Ing. Marie Jurová, CSc. - spotřeba tvrdého pečiva. Zlepšení distribuce není potřeba. Je to možné? Optimalizace dopravních cest. Odpovězeno zcela. Ing. Vít Kratina - jak se kalkulují výnosy v bakalářské práci? Odpovězeno částečně.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/178724
Source
RYŠAVÁ, K. Návrh změn marketingového mixu konkrétního pekařství a cukrářství [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [424]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV