Show simple item record

Proposal to improve Marketing Communication of a Selected Company

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorNovosadová, Natáliecs
dc.date.accessioned2019-06-20T08:13:34Z
dc.date.available2019-06-20T08:13:34Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationNOVOSADOVÁ, N. Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.cs
dc.identifier.other119837cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/178733
dc.description.abstractStěžejním obsahem bakalářské práce je popis teoretických východisek z oblasti B2B marketingu a tyto poznatky aplikovat na příkladu marketingových procesů v konkrétní firmě. Záměrem práce je zhodnotit současný stav a navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení prodejních a poprodejních procesů ve společnosti, dale označované Dochema s.r.o., na základě realizované analýzy.cs
dc.description.abstractThe main content of the Bachelor Thesis is a description of the theoretical basics of B2B marketing and apply this knowledge on the example of marketing processes in a particular company. The aim of the thesis is to evaluate the current situation and to propose recommendations leading to the improvement of selling processes in the company, called Dochema s.r.o., based on the analysis performed.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectB2B marketingcs
dc.subjectprocesycs
dc.subjectB2B trhycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectB2B marketingen
dc.subjectprocessesen
dc.subjectB2B marketsen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleNávrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnostics
dc.title.alternativeProposal to improve Marketing Communication of a Selected Companyen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-14cs
dcterms.modified2019-06-18-08:03:20cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid119837en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 17:43:45en
sync.item.modts2020.03.31 13:22:24en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeZezulová, Luciecs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)cs
but.defenceOtázka oponenta - Který z návrhů, který společnosti doporučujete se vám jeví jako nejvíce efektivní? Zodpovězeno. Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA - Jaké procento z celkových tržeb činí tržby podnikové prodejny. Zodpovězeno. Ing. Martin Mucha, Ph.D. - Na jaký veletrh se společnost chystá, jak byly vyčísleny náklady na tento veletrh. Zodpovězeno.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record