Show simple item record

Structural Analysis of an Engine Block Design

dc.contributor.advisorDrápal, Lubomírcs
dc.contributor.authorChevtaikin, Sergeics
dc.date.accessioned2019-06-21T08:44:36Z
dc.date.available2019-06-21T08:44:36Z
dc.date.created2019cs
dc.identifier.citationCHEVTAIKIN, S. Strukturální analýza bloku motoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2019.cs
dc.identifier.other113030cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/179008
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá strukturální analýzou bloku spalovacího motoru. Hlavním cílem této práce byl návrh a porovnaní jednotlivých provedeni bloků motoru s krátkou a prodlouženou klikové skříně. V první části znázorněná rešeršní část jíž existujících provedení bloků motoru. Na zaklade rešeršní části byla proveden CAD návrh bloků motoru a jejich diskretizace. Provedeni strukturálních analýz a jejich finální porovnaní bylo zajištěno pomoci MKP a MBS programů.cs
dc.description.abstractThis master thesis focuses on structural analysis of combustion engine block. The main goal of this work was the design and compare individual solutions of long and short engine’s blocks. First part of work shows existing engine block designs and solutions. Based on the research part, the CAD design of the engine blocks and their discretization was performed by pre-processor programs. Structural analysis and their final comparison were provided by FEM and MBS programs.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectBlok spalovacícho motorucs
dc.subjectstrukturální analýzacs
dc.subjectspodní kliková skříněcs
dc.subjectMKPcs
dc.subjectMBScs
dc.subjectEngine blocken
dc.subjectstructural analysesen
dc.subjectbedplateen
dc.subjectMBSen
dc.subjectFEMen
dc.titleStrukturální analýza bloku motorucs
dc.title.alternativeStructural Analysis of an Engine Block Designen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2019-06-13cs
dcterms.modified2019-06-13-11:17:21cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid113030en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.30 15:42:47en
sync.item.modts2020.03.30 14:33:04en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeDlugoš, Jozefcs
dc.description.markDcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (předseda) prof. Ing. Josef Štětina, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zdeněk Novosad (člen) Ing. Marek Bačovský (člen) Ing. Marek Slovák (člen) Ing. Jiří Kubíček (člen)cs
but.defenceStudent seznámil zkušební komisi s náplní a výsledky své závěrečné práce. V návaznosti na to zodpověděl otázky oponenta. Dále odpovídal na následující otázky členů komise: Tříválcový motor se vyvažuje problematicky, v čem tato komplikace spočívá? Jaké by byly otáčky vyvažovacího hřídele? Za jakým účelem byla provedena modální redukce? Jak se změní počet stupňu volnosti po modální redukci? Co by se stalo, kdybysme spodní díl bloku motoru vyrobili z litiny?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record