Dialogové rozhraní pro e-commerce
Dialog Interface for E-commerce
Abstract
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů nabízených elektronickým obchodem. The diploma thesis consists of creating marketing strategy for a new e-commerce. Then diploma thesis specifies conditions of foundation of e-commerce and describe single marketing instruments which leads to more efficient selling results of e-commerce.
Keywords
Elektronický obchod, marketingový mix, SEO, sociální sítě, PPC reklama, podpora prodeje, E-commerce, marketing mix, SEO, social networks, PPC advertisment, sales promotionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) Ing. Martin Brzokoupil (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen)Date of defence
2011-02-02Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/17959Source
CRLÍK, J. Dialogové rozhraní pro e-commerce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [397]