Show simple item record

Proposal of Marketing Strategy for Family Hotel Chateau Mill

dc.contributor.advisorKruntorádová, Markétacs
dc.contributor.authorBabáčková, Luciecs
dc.date.accessioned2019-04-04T04:58:18Z
dc.date.available2019-04-04T04:58:18Z
dc.date.created2010cs
dc.identifier.citationBABÁČKOVÁ, L. Návrh marketingové strategie pro penzion Zámecký mlýn [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.cs
dc.identifier.other31832cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/17982
dc.description.abstractHlavním předmětem bakalářské práce „Návrh marketingové strategie pro pension Zámecký mlýn“ je analýza současného stavu marketingového plánu pensionu a návrh marketingové strategie na zefektivnění. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu. Druhá část seznamuje se základními údaji o rodinném penzionu Zámecký mlýn a analyzuje současnou marketingovou situaci. Pro analýzu současného stavu byly využity různé metody, jako SWOT a SLEPTE analýzy, Porterova analýza konkurence a jiné. Poslední část bakalářské práce podává návrh na zlepšení efektivnosti marketingové strategie a zvýšení návštěvnosti penzionu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis, called „Proposal of marketing strategy for family pension Chateau mill“, focuses on analyzing of current stage of marketing plan and suggestion for marketing strategy. First part contains theoretical interpretation of marketing in general and important marketing definition. Second part of this thesis presents basics information about family pension Chateau mill and analyses current marketing situation. SWOT and SLEPT analysis had been used to analyze the current stage of pension. The last part of bachelor thesis gives a proposal for improving the efficiency of marketing strategy and increasing attendance.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mix.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectStrategyen
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectcommunication mix.en
dc.titleNávrh marketingové strategie pro penzion Zámecký mlýncs
dc.title.alternativeProposal of Marketing Strategy for Family Hotel Chateau Millen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2010-06-21cs
dcterms.modified2010-06-28-14:25:01cs
thesis.disciplineDaňové poradenstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid31832en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.20 09:46:00en
sync.item.modts2019.05.18 17:01:36en
dc.contributor.refereeŠarlovská, Lenkacs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record