Now showing items 1-9 of 9

  • 3D výuková aplikace s využitím hloubkových senzorů 

    Zubrik, Tomáš
    Táto práca sa zaoberá vytvorením interaktívneho výukového systému, ktorý využitím hĺbkového senzora a projektora vykresľuje interaktívnu topografickú mapu na povrch piesku. Pri realizácii sa vychádzalo z existujúceho ...
  • Aplikace pro vizualizaci animovaných 3D objektů s využitím rozšířené reality na iOS 

    Minárik, Martin
    Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre vizualizáciu animovaných 3-D objektov za pomoci rozšírenej reality na zariadeniach s operačným systémom iOS. Práca demonštruje, ako načítať objekt pre zobrazenie v rozšírenej ...
  • Detekce hledaných osob ve videu 

    Bažout, David
    Cílem této práce je vytvořit nástroj umožňující vyhledávání podezřelých osob ve videozáznamu pocházejícího z dohledových kamer. Hledané osoby jsou systému určeny pomocí několika fotografií obličeje. Výstup tvoří informace ...
  • Měření rozměrů rovinných objektů v obraze 

    Mlýnek, Přemysl
    Cílem této práce je měření nábytkových dvířek pomocí zpracování obrazu a výpočet ceny nových dvířek z naměřených rozměrů. Práce je řešena pomocí knihovny OpenCV a programovacího jazyka Python. Jádro práce je založeno na ...
  • Nástroj pro usnadnění činnosti pedagogů na ZŠ 

    Berešík, Martin
    Cieľom práce je navrhnúť a následne implementovať nástroj uľahčujúci pedagógom (primárne) základných škôl ich prípravu na vyučovacie hodiny. Tento nástroj by mal poskytnúť možnosť vyhľadávania materiálov potrebných na ich ...
  • Robustní detekce projekčního plátna a promítaných slidů ve videu 

    Hanzel, Svätopluk
    Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je implementácia robustného detektoru projekčného plátna, ktorý zároveň umožňuje synchronizáciu detekovaného slajdu z plátna s obrázkom z prezentácie pomocou rôznych techník, vrátane ...
  • Spolupráce více uživatelů v rozšířené realitě na iOS 

    Jurczyk, Adam
    Cílem této práce bylo vytvoření řešení, které by umožňovalo spolupráci více uživatelů ve sdílené rozšířené realitě. Navržené řešení umožňuje více uživatelům úpravu virtuálních objektů a interakci s nimi ve 3D sdílené scéně ...
  • Vložení 2D grafiky do scény zabírané stacionární kamerou 

    Nguyen, Son Hai
    Rozšířená realita zobrazuje další informaci v reálném světě. Hlavním cílem této práce je dosažení přirozeného vzhledu vkládané 2D grafiky do scény pořízené stacionární kamerou. Přestože několik metod řeší problem segmentace ...
  • Webový portál pro spolupráci studentů VUT 

    Svetlík, Tomáš
    Táto bakalárska práca sa venuje procesu tvorby moderných webových aplikácií s využitím metód UX. Cieľom je navrhnúť webový portál pre podporu spolupráce študentov a overiť vytvorený návrh pomocou testovacej verzie portálu. ...