Návrh marketingové strategie pro vybraný hotel
The Proposal of marketing strategy for the selected hotel
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Schüller, DavidGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je rozdělena do třech části. První část se zaobírá teoretickými východisky vztahujícími se k marketingu a marketingové strategii. Poznatky z teoretických východisek jsou pak aplikovány k analýze současného stavu a prostředí hotelu. Na základě výsledků jednotlivých analýz je pak navrhnuta samotná marketingová strategie. The thesis is divided into the three parts. The first part is dedicated to the theoretical foundations related to the marketing and marketing strategy. The theories are further applied in order to analyze the analysis of current situation and of the hotels environment. Based on the result of partial analysis is proposed the marketing strategy.
Keywords
marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, hotelový marketing, analýza SLEPT, Porterův model pěti sil, marketing strategy, marketing mix, communication mix, marketing of hotel, SLEPT analysis, Porter’s five forces analysisLanguage
angličtina (English)Study brunch
European Business and FinanceComposition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen)Date of defence
2019-09-12Process of defence
supervisor – answered prof. Koráb – Do you think there are some high and low occupancy seasons in hotel? - answered Ing. Karas - Regarding the conducted SLEPT analysis, do you expect the economy to reach the peak in near future? - answeredResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/180664Source
ONDRÁŠEK, P. Návrh marketingové strategie pro vybraný hotel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.Collections
- 2019 [349]