• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie pro vybraný hotel

The Proposal of marketing strategy for the selected hotel

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (3.323Mb)
review_120087.html (5.703Kb)
Author
Ondrášek, Pavel
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Schüller, David
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce je rozdělena do třech části. První část se zaobírá teoretickými východisky vztahujícími se k marketingu a marketingové strategii. Poznatky z teoretických východisek jsou pak aplikovány k analýze současného stavu a prostředí hotelu. Na základě výsledků jednotlivých analýz je pak navrhnuta samotná marketingová strategie.
 
The thesis is divided into the three parts. The first part is dedicated to the theoretical foundations related to the marketing and marketing strategy. The theories are further applied in order to analyze the analysis of current situation and of the hotels environment. Based on the result of partial analysis is proposed the marketing strategy.
 
Keywords
marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, hotelový marketing, analýza SLEPT, Porterův model pěti sil, marketing strategy, marketing mix, communication mix, marketing of hotel, SLEPT analysis, Porter’s five forces analysis
Language
angličtina (English)
Study brunch
European Business and Finance
Composition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-09-12
Process of defence
supervisor – answered prof. Koráb – Do you think there are some high and low occupancy seasons in hotel? - answered Ing. Karas - Regarding the conducted SLEPT analysis, do you expect the economy to reach the peak in near future? - answered
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/180664
Source
ONDRÁŠEK, P. Návrh marketingové strategie pro vybraný hotel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV