• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company

Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.297Mb)
review_120088.html (7.185Kb)
Author
Veselý, Tomáš
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Rejka, Martin
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
The master’s thesis analyses a selected company operating in the tourism industry. The company has customers from more than five countries and specialises in offering hotel services in the Giant Mountains, especially for Czech, Polish and German clients. The result of this thesis is an international marketing strategy that is in line with current trends in the hotel industry. The secondary objective is to segment current and potential customers by using Google Analytics when preparing international marketing strategy.
 
International marketing strategy, marketing, hotel strategy, Google Analytics, segmentation
 
Keywords
V diplomové práci je analyzován vybraný podnik působící v oblasti turistického ruchu. Tento podnik má zákazníky z více než pěti zemí a specializuje se na hotelové služby v Krkonoších zejména pro českou, polskou a německou klientelu. Výsledkem této diplomové práce je komplexní mezinárodní marketingová strategii, která je v souladu se současnými trendy v hoteliérství. Sekundárním cílem je segmentovat současné I potenciální zákazníky pomocí Google Analytics během přípravy mezinárodní marketingové strategie., Mezinárodní marketingová strategie, marketing hotelu, strategie hotelu, Google Analytics, segmentace
Language
angličtina (English)
Study brunch
European Business and Finance
Composition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-09-12
Process of defence
supervisor – answered reviewer – answered prof. Koráb – Can you further explain your SWOT analysis and its connection to other parts of thesis? - answered Ing. Karas – In course of the work, you have defined several financial goals, does any of them deal with profitability? - answered Based on what do you consider the project as financially worthwhile? - answered
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/180665
Source
VESELÝ, T. Proposal for an international Marketing Strategy for a Selected Company [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV