• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2019
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza digitální marketingové komunikace firmy a návrh zlepšení

Analysis of Firm’s Digital Marketing Communication Channels and Improvement Proposals

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.683Mb)
review_120092.html (6.611Kb)
Author
Peša, Jakub
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
MBA, Jaroslav Palla,
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikačními kanály vybrané společnosti, s digitálním zaměřením. Práce je zkomponována na principu datové analýzy a návrhu zlepšení pro firmu, se záměrem implementace. Rozsah práce zahrnuje teoretická východiska, výzkum prostředí společnosti a anlýzu e-marketingových dat, sbíraných firmou. Na základě těchto částí je založen návrh vylepšení, včetně odhadu nákladů a návrhu monitorování. Výstup práce je ve formě zlepšení efektivity marketingové komunikace firmy.
 
The diploma thesis elaborates on marketing communication channels of the selected company, with a focus on digital. The thesis is formed as data analysis and improvement proposal for the company, with the author’s intention of implementation. The scope encompasses theoretical foundations, research on company environment and e-marketing data evaluation. The three discussed parts result in a set of proposals, including costs estimation and measuring proposal. The presented outcome is in the form of marketing promotion efficiency increase.
 
Keywords
Marketingová komunikace, analýza prostředí, webová stránka, SEO, PPC, sociální média, datová analýza, Marketing communication, environment analysis, website, SEO, PPC, social media, data analysis
Language
angličtina (English)
Study brunch
European Business and Finance
Composition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen)
Date of defence
2019-09-12
Process of defence
supervisor – answered reviewer – answered Ing. Karas – Could you specifiy in which exact way you plan to achieve the expected higher cost effeciency? - answered
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/180667
Source
PEŠA, J. Analýza digitální marketingové komunikace firmy a návrh zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Collections
  • 2019 [349]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV