Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta
Marketing Research of Customer Satisfaction for H-TIPOL Halašta
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Vaculínová, LucieGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků. Uvádí možné postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků, specifika malých a středních organizací. Podrobně popisuje průběh průzkumu spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta. Obsahuje analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, jejichž realizace může přispět k posílení pozice firmy na trhu. This thesis deals with the marketing research of customer satisfaction. It indicates the possible procedures for monitoring and measuring customer satisfaction, the specifics of small and medium-sized organizations. It describes in detail the research of customer satisfaction for the H-TIPOL Halašta. It includes data analysis and suggestions for improvement whose implementation can contribute to strengthening market position.
Keywords
Marketing, marketingový výzkum, zákazník, spokojenost zákazníka, Marketing, marketing research, customer, customer satisfactionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)Date of defence
2011-06-15Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/18170Source
HALAŠTOVÁ, T. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.Collections
- 2011 [397]