• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta

Marketing Research of Customer Satisfaction for H-TIPOL Halašta

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (2.562Mb)
review_36423.html (3.464Kb)
Author
Halaštová, Tereza
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Vaculínová, Lucie
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků. Uvádí možné postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků, specifika malých a středních organizací. Podrobně popisuje průběh průzkumu spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta. Obsahuje analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, jejichž realizace může přispět k posílení pozice firmy na trhu.
 
This thesis deals with the marketing research of customer satisfaction. It indicates the possible procedures for monitoring and measuring customer satisfaction, the specifics of small and medium-sized organizations. It describes in detail the research of customer satisfaction for the H-TIPOL Halašta. It includes data analysis and suggestions for improvement whose implementation can contribute to strengthening market position.
 
Keywords
Marketing, marketingový výzkum, zákazník, spokojenost zákazníka, Marketing, marketing research, customer, customer satisfaction
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2011-06-15
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/18170
Source
HALAŠTOVÁ, T. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Collections
  • 2011 [397]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV