Show simple item record

Marketing Research of Customer Satisfaction for H-TIPOL Halašta

dc.contributor.advisorŠimberová, Ivetacs
dc.contributor.authorHalaštová, Terezacs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:09:08Z
dc.date.available2018-10-21T16:09:08Z
dc.date.created2011cs
dc.identifier.citationHALAŠTOVÁ, T. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.cs
dc.identifier.other36423cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/18170
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu spokojenosti zákazníků. Uvádí možné postupy monitorování a měření spokojenosti zákazníků, specifika malých a středních organizací. Podrobně popisuje průběh průzkumu spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halašta. Obsahuje analýzu získaných dat a návrhy na zlepšení, jejichž realizace může přispět k posílení pozice firmy na trhu.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the marketing research of customer satisfaction. It indicates the possible procedures for monitoring and measuring customer satisfaction, the specifics of small and medium-sized organizations. It describes in detail the research of customer satisfaction for the H-TIPOL Halašta. It includes data analysis and suggestions for improvement whose implementation can contribute to strengthening market position.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.titleMarketingový průzkum spokojenosti zákazníků pro H-TIPOL Halaštacs
dc.title.alternativeMarketing Research of Customer Satisfaction for H-TIPOL Halaštaen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2011-06-15cs
dcterms.modified2011-07-13-10:45:17cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid36423en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.03.31 11:11:30en
sync.item.modts2020.03.31 09:45:53en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeVaculínová, Luciecs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record