Návrh komunikačního mixu pro Minipivovar Jeseník
Proposal of Communication Mix for Microbrewery Jesenik
Author
Advisor
Mráček, PavelReferee
Měřínský, AlešGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro Minipivovar Jeseník. Cílem je na základě kritické analýzy současné marketingové komunikace zlepšit propagační chování podniku. Úsilí je věnováno tomu, aby byly stávající nedostatky komunikačního mixu rychle odstraněny. This master´s thesis focuses on the proposal of new communication mix for the Microbrewery Jesenik company. The goal is to improve the promotional behaviour of the company throught critical analysis of existing marketing communication. Effort has been taken to quickly remove existing shortcomings of the current communication mix.
Keywords
Marketing, komunikace, komunikační mix, zákazník., Marketing, communication, communication mix, customer.Language
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) Ing. Martin Slezák (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)Date of defence
2012-06-06Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/18229Source
SIGMUNDOVÁ, L. Návrh komunikačního mixu pro Minipivovar Jeseník [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.Collections
- 2012 [393]