• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2007
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti LCS INTERNATIONAL, a.s. s informačními systémy Helios

Analysis of customers satisfaction of company LCS INTERNATIONAL with information systems Helios

Thumbnail
View/Open
review_6706.html (1.510Kb)
Author
Vlček, Petr
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Tymočko, Václav
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem mé diplomové práce je zjištění spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými informačními systémy HELIOS ve společnosti LCS International,a.s., která se zabývá vývojem a prodejem těchto informačních systémů. Diplomová práce obsahuje analýzu výsledků, na základě které byly zjištěny silná a slabá místa u jednotlivých informačních systémů z pohledu stávajícího zákazníka a návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků s informačními systémy HELIOS.
 
The main goal of this Master`s thesis is to find out the satisfaction of current customers with the economic information systems HELIOS produced by LCS International, Inc. company. This company is engaged in the development and distribution of these information systems. The Master`s thesis contains the analysis of the customers` satisfaction results. On the basis of this analysis the strong and weak points in each information system were identified from the current customers` points of view. My proposals in this work lead to the increase of the customers` satisfaction with the HELIOS information systems.
 
Keywords
spokojenost zákazníka, analýza, marketingový výzkum, primární informace, sekundární informace, dotazník, customer satisfaction, analysis, marketing research, primary information, secondary information, questionnaire
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
Ing. Jaroslav Vašek, CSc. (předseda) prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc. (místopředseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (člen) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) (člen)
Date of defence
2007-06-14
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/183041
Source
VLČEK, P. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti LCS INTERNATIONAL, a.s. s informačními systémy Helios [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Collections
  • 2007 [202]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV